oefenweeen ?

Ha allemaal

Ik ben nu ruim 39 weken zwanger en al een paar nachten krampen gehad, onder in mijn buik, ook dat menstruatiegevoel,tevens steken in de liezen en van onderen maar dit hield even en dan stopte het weer. Zijn dit oefnweeen?
je weet niet wat je moet verwachten, dat is het moeilijkste

hallo,
ik heb ook van die krampen en steken in mijn liezen en ik vroeg me ook al af of dit oefenweeen zijn.
ik ben zelf namelijk pas 34 weken en een paar daagjes dus het leek me nogal vroeg.
ik hoop dat iemand het weet.

groetjes leena

Hoi,

Ik ben nu 39+3 en heb precies hetzelfde. Ik had het al eerder, maar toen was het weer een paar dagen rustig. Mijn vk zegt dat het niet perse oefenweeen zijn. Het kan wel, maar zeker weten ze het niet. Het kan ook te maken hebben met het laatste stukje indalen.
Ik ben zwanger van mijn eerste, dus ik weet helaas ook niet wat ik kan verwachten.
Ik hoop wel dat het voortekenen zijn en dat het gauw gaat beginnen...

Hoi meiden,

Ik had bij mijn eerste ook al vroeg oefenweeen en harde buiken hoor.Het is heel moeilijk om er achter te komen wat nu wat is omdat het dus ook bandenpijn of inderdaad indalen kan zijn.Ik vond het zowiezo moeilijk om er achter te komen of de weeen nu echt waren(de vk zij dat het makkelijk te herkennen was).
Heel veel sterkte allemaal

Zou kunnen dat het oefenweeen zijn. Ik had 'n paar uur lichte buikkramp, achteraf waren dat dus al weeen. Dat het makkelijk te herkennen is vind ik dus niet!

Ik heb gisteren ook een oefenwee / voorwee gehad. Het is een heftige menstruatiekramp die een tijdje aanhoudt.
Ik heb begrepen dat door deze weeen de verweking van de baarmoedermond begint. Het kan nog wel dagen of zelfs weken duren. (Ik hoop het niet!) 40 weken + 2 dagen

hoe meer je dit soort 'voorwerk' hebt gehad, hoe 'makkelijker' het straks kan gaan, vertelde mijn vk me.
ik heb namelijk ook last van zeurende krampen in mijn onderrug en soms onderin mijn buik bij het schaambot.
hoe meer eerder, hoe beter later...
dus laten we het positief bekijken dan maar !

Terug
Bovenaan