oefenweeen?

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Vroeg me af hoe oefenweeen voelen. Ik heb sinds een paar dagen dat ik af en toe een mens. achtig gevoel krijg in mn buik...is dat een oefenwee?

Knufje 30 wkn 3 dgn

Hey,

Ik heb het zelf niet meer weet van een vriendin die dat ook had en dat bleken idd oefenween te zijn/ harde buiken.
IK heb zelf nog nooit menstruatie pijn gehad dus weet niet hoe het voelt

Nou ik vroeg me precies hetzelfde af. Had het vanmiddag voor het eerst. Ben echt even op bed gaan liggen. Na een half uurtje was het wel weer over. Het was wel heel anders dan een harde buik. Dit was alleen onderin mijn buik.
Kan dit kwaad???

Ik ben nu 31w 4d. Maar ons meisje moet toch echt nog even lekker groeien in mijn buik.

Liefs Arianne

Ik denk niet dat het kwaad kan. Het kan heel goed zijn dat je kindje aan het indalen is!! Als je je toch zorgen blijft maken gewoon even vk bellen.Daar zijn ze voor en ze worden er goed voor betaald

Hallo Dames!

Ik kan je vertellen ik heb het ook al gehad.
Oefenweeen noemen ze het wel eens maar bij mij werd het omschreven als lichte indalinsweeen.
Het voelde bij mij als ongesteld worden en daarna werd het erger.. Ik heb heerlijk om de tafel heel lopen drentelen :p

Het kan absoluut geen kwaad zei de VK, je kunt nu indalingsweeen hebben en pas in week 42 bevallen dus die kleine blijft nog wel even lekker zitten!!

Sterkte en Succes!

x Lies (31+1)

Terug
Bovenaan