Oefenweeen

Gisteren weer bij de gyn geweest. Met ons kleintje gaat alles goed. ;-) Verwacht geboortegewicht 6 pond, dus dat is netjes.
Met mij gaat het , op mijn bekkeninstabiliteit na, ook goed. Ik heb de laatste dagen veel last van voorweeen/harde buiken. Niet pijnlijk maar wel vervelend. Hebben jullie hier ook al last van?

Ik zit momenteel volledig in de ziektewet omdat het gewoon niet meer gaat, ik kan bijna niet autorijden van de pijn, en ook lopen en lang zitten zijn pijnlijk.
Volgens mij is mijn werkgever er niet echt blij mee, maar mijn gezondheid en dat van de kleine gaan voor!
Daar komt bij dat ik na mijn verlof niet terug kan keren op mijn werk omdat mijn contract niet verlengd wordt vanwege bezuinigingen. Tja wat verwachten ze dan van mij dat ik mezelf de laatste maand nog voor de volle honder procent in blijf zetten met deze pijnklachten?? Ik heb me altijd volledig ingezet en was erg teleurgesteld dat ik niet mocht blijven maar ik denk nu aan mezelf en de baby! Ik heb een gesprek bij de bedrijfsarts aangevraagd om het wel netjes te laten beoordelen. De gyn en fysio zeggen dat ik naar mijn lichaam moet luisteren en ik zelf aan voel wat wel en niet gaat...
Tot zover, uitbuikze dames!

xxx
 
Ik heb ook last van harde buiken.
Gelukkig wel een stuk minder als een maand geleden, toen hebben ze me een week in het ziekenhuis opgenomen met medicatie en verplichte bedrust.
Wat voor mij betekend dat ik niks meer mag en max een half uur per dag mag lopen.
Heb wel medische achtergrond, dus we wisten dat dit eraan zat te komen was alleen de vraag wanneer.
Ik merk wel nu ik dus plat lig minder last heb van harde buiken dan voorheen.
Dus mss neem je teveel hooi op je vork en moet je het rustiger aan doen.
Pijn bij het autorijden krijg ik nu ook, dacht al dat het aan mij lag, maar het trekt behoorlijk aan mijn buik als ik rij.
Dus ook dat probeer ik zo min mogelijk nog te doen.
We weten in ieder geval waar we het voor doen !!!!!

En je moet zeker naar je lichaam luisteren, das het allerbelangrijkste op het moment!!!!

Liefs Patricia
 
Apart toch allemaal, ik heb ook continue harde buiken (vooral in bed), maar ze doen geen zeer. Echter hier doen ze niets aan, moet gewoon blijven werken (wat ik ook logisch vind, omdat verder alles OK is). Allerlei extra onderzoeken gehad, maar niets gevonden (gelukkig), dus gewoon doorgaan :).

Merk wel dat ik geen uren moet wandelen, want dat trek ik echt niet meer!

Sterkte allemaal..
 
Wat vervelend allemaal dat het op werkgebied niet allemaal vlekkeloos gaat. Kan me goed voorstellen dat dat toch wel spanningen met zich meebrengt en wat ook weer die harde buik tot gevolg heeft.
Zelf heb ik wel een vast contract maar zat net in een conflict op werk toen ik zwanger werd en wilde weg van m,n huidige afdeling.Heel even heb ik op een andere afdeling gewerkt maar de spanningen op werk werden mij gewoon te veel wat lichamelijke klachten gaf. In m,n situatie is het wel erg onzeker waar ik kom te werken na m,n verlof..Ik en m,n werkgever weten het nog niet.Maar hou in je achter hooft dat ook dat uiteindelijk allemaal weer goed komt en petje af dat je hebt gekozen voor de rust voor jou en je kindje.
 
Het zou idd best kunnen dat die harde buiken komen van de stress...ik ga echt rustiger aan doen.

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, zo hebben we een beetje steun aan elkaar!

xxx
 
Pff heb ook super veel harde buiken en vooral rugpijn en kan amper me kleren aantrekken alles doet me zeer en dan moet je nog 10 weken..

Heel veel sterkte alle meiden die ook zoveel pijn hebben.

Grtjes Xxx Lindakuh
 
Terug
Bovenaan