oefenween ?

gisteren weer net als twee weken terug lichte weeen en heel erge pijn in me rug heb er
de hele ancht van wakker gelegen bed uit bed in
en sinds vanochtend weeen weer weg maar wel enorme hoofdpijn en pijn in me buik
heb even me urine laten chekken op blaasontsteking maar konden niks vinden
zit te twijfelen om morgen even de vk te bellen mischien toch me bloeddruk te hoog
heeft iemand hier nog meer last van

Ik heb daar ook last van, vanaf 13 juni iedere dag, verloskundige zei tegen mij dat dit voorweeen waren.

Je baarmoeder is dan aan het voorbereiden voor de bevalling, mijn verloskundige vergleek dit met een marathon, je kunt geen marathon uitlopen zonder te oefenen.

Ze zei tegen mij ook dat dit best nog wel tot week 42 van de zwangerschap kon duren.

hoi,

ik heb naar mijn idee nog geen weeen gevoeld, maar goed weet ook niet hoe dat voelen moet. maar wat mijn zorgen baat is je hoofdpijn en buikpijn. ik zal als ik jou was zeker even je vk vragen om je bloeddruk extra te checken. bij mij is ie namelijk ook hoog en dat in combinatie met hoofdpijn buikpijn en nog wat klachten kan wel een beginnende zw.vergiftiging zijn.

loop momenteel me laatste weken uit bij de gyn. juist omdat ik een paar van deze klachten heb en ze nu nog geen zorgen baren, maar dat kan zomaar omslaan ofzo.

xx bambi

Ik sluit me aan bij Bambi! Vk waarschuwen, want buikpijn, veel vocht vasthouden en hoofdpijn is geen fijne combinatie...

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Kaskes

bedankt voor jullie reacties
heb weer een rot nacht gehad maar heb wel een paracetamol genomen en de hoofdijn is wel minder ga toch maar even bellen vor de zekerheid straks naar de vk kan ik tenminste uitsluiten dat het mischien niks is en ik gewoon ziekjes ben ofzo

alles gat hier nog goed ben vandaag pas naar de vk gegaan vor me gewone afspraak omdat het zondag alweer beter ging alles was   goed ook me bloeddruk die was 80
alleen was ze niet zo blij dat ik vorige week niet meteen gebeld had dus nu me urione mee nemen volgende week voor de zekerheid

Terug
Bovenaan