Oehhhh...

Ons ukje zit voor mijn gevoel soms zo ontzettend laag. Als ik dan zit heb het gevoel dat ik beweging voel in m'n vagina. Heel irritant gevoel. Mijn blaas is blijkbaar ook een erg leuk springkussen...wat een gekriebel en beweging onderin. Nooit gedacht dat een kindje zo druk kon zijn met ruim 20 wkn. Ben nu maar heel even gaan liggen, dat voelt iets beter. Nog meer dames deze ervaring?

Bij mij voelt ie ook erg laag! En mijn blaas haha daar zal ik maar niet over beginnen want ik blijf aan het lopen! Hij is nu ook weer gezellig wakker merk ik! Ik voel het ongeveer ter hoogte van mijn schaambot of net daaronder maar ik ben al lang heel blij dat ik hem voel! En dat al sinds 17 weken dus laat em maar lkkr trappen nu die nog niet zo sterk is hihi

Hier zit de kleine juist erg hoog. De echoscopist verbaasde zich daar nog over tijdens de 20 weken echo.
Beter voor je blaas, maar minder voor de maag (maagzuur) en m'n banden (doet snel pijn).
Heeft te maken met je bouw denk ik. Er zal bij mij bovenin meer plaats zijn ofzo ;)

Bij mij zit onze kleine uk ook erg laag. En mijn blaas? jeetje, ik kan de tel niet meer bijhouden hoe vaak ik naar het toilet moet. Denk je dat er een hele waterval uitkomt, zijn het maar een paar druppeltjes. Soms erg irritant, vooral als je net geweest bent en het gevoel hebt dat je weer moet.

Hier ook, daardoor ook veel druk op de benedenboel, om het zo maar te zeggen ;-) Af en toe ook steken bij mijn vagina, vooral als ik een onverwachte beweging maak of opsta van de bank. Herinner me dit niet van de eerste, in ieder geval niet zo vroeg. Ach, ik heb het er graag voor over :D

volgens mij ben ik de enige die hem of onderin voelt...of bovenin?
dan word die van mij zwemkampioen:D

als ik op de bank zit..(ZIT dus...niet lig..of hang)...dan voel ik hem op mijn blaas...vlakboven mn schaambeen....
soms is t zelfs net of zit er wat klem..dan moet ik ff "verzitten".....maar als ik lig...dan voel ik m en zie ik hem rond mijn navel schoppen....

ik geniet er erg van...nu t nog niet pijnlijk is;-)

wel moet ik zeggen dat ik mijn banden heel vaak voel...en dat is geen pretje!

Terug
Bovenaan