Oei, de baby ligt in stuit....

Vanmorgen bij de verloskundige geweest. Daar bleek dat de baby in een stuitligging ligt! Moest gelijk een extra echo om het zeker te kunnen vaststellen. Ja hoor het hoofdje ligt boven.

Morgen kan ik al bij de gyn terecht. Hier zullen ze gaan proberen of ze het kindje kunnen draaien. Omdat ik al 36 weken en 4 dagen ben blijkt hier haast bij te zijn. Na 37 weken blijken ze niet meer ze mogen helpen met draaien...
Het kan ook nog zo zijn dat de baby zichzelf draait. Ik maak me dan ook niet echt zorgen. Daarnaast is het zo dat bij een stuitligging een normale bevalling gewoon zou kunnen.
Maar het is wel spannend!

Ik laat jullie wel horen hoe het afgelopen is!

Liefs, Juffy

Wat een eigenwijsje! De vk komt er ewel een beetje laat achter, denk ik... Kjken of het lukt om te keren en anders dan worst het een stuitbevalling of keizersnee.

Hou ons op de hoogte!

Ben trouwens wel benieuwd wie van ons de eerste is die gaat bevallen!

Succes, Kaskes

Jee wat spannend idd...
Ben benieuwd of het nu nog gaat lukken om je ukkie te draaien.
Ons ukkie ligt goed ingedaald... was vanmorgen bij de verloskundige en die zei dat draaien nu bijna niet meer zou kunnen. Dus dat was wel lekker..

Succes en laat ff weten hoe het afgelopen is.

Grtjs,
mama Peet

Een hoop stress om niks!

Ik ben gisteren naar de gyn geweest, tijdens de echo bleek deze hummel weer goed te liggen. Ze gaf zelf aan dat die al aan het indalen was. Dus nu is het afwachten wat de verloskundige komende week zegt.
Vind het nu wel spannender, want ik weet niet meer wat ik voel.... Het hoofd, de voeten, de billen... Maar ach, de baby is in ieder geval wel duidelijk aanwezig!

Dus net wat ik al schreef.... Stress om niks!

Liefs, Juffy
37 weken, 2e kindje

he juffy,

fijn dat de baby toch goed ligt. scheelt weer een hoop spanning om niks indd. bij mij is de baby ook zo druk de laatste dagen ondanks dat het al voor een groot deel gedaald is.
van de week nog aan de ctg gelegen vanwege een hoge bloeddruk. maar gelukkig is er verder niks aan de hand.

spannende weken he,

gr.bambi

Terug
Bovenaan