Oei, dit zijn écht de laatste loodjes he?!

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

dit zijn écht de laatste loodjes he? Ik vind   het enorm spannend allemaal!
Gisteren de partneravond gehad op de gym was erg leuk!
Bij de vk was het ook goed allemaal, we krijgen een klein kindje ws, want hij of zij is nu rond de 3000 gram terwijl we 38 weken zwanger zijn.
Mijn buik maakt de meest rare bewegingen, doet niet echt pijn, maar geweldig is het ook niet echt.
Natuurlijk ben ik veel te allert haha, elke kram kan iets betekenen hihi!
Helemaal niet goed natuurlijk, maar dta krijg je bij de eerste nu eenmaal denk ik!
Slapen gaat nog redelijk, 2x per nacht plassen en that's it. Ja echt vast slapen is er niet meer bij natuurlijk, maar goed dat geeft niet.
Hoe voelen jullie je verder?

Groetjes!

hoi

zeker laatste loodjes nu he,mijn dochter was ook maar 3165 gram met geboorte is mooi gewicht hoor.nog effe volhouden he gr wendy

Hallo

nou bi mij is het een andere verhaal. Ik ben morgen 38w en begien het nu echt klein beetje zat worden.
Slapen gaat bij mij heel moelijk, plas ook maar 2 keer per nacht maar moet heel veel draien omdat ik al snel tintelende handen ( soms ook  de helft van mijn licham, als ik te lang blijv ligen) krijg.  Zo een  week  lang voel ik bij draaien van rechts naar links knak in mijn rug, het voelt net zo als of de botjes in elkaar vallen, vanaf deze nacht heb ik het bij  draaien naar allebij kanten. Vanmorgen naar de fysio gebled en het komt omdat alles nu week is en de boten (  of vervels, weet niet hoe je dat schrijft ) meer ruimte hebben. Ik moet heel erg rustig aan doen en niet te veel belasten overdag ( en ik doe  al bijna niks meer)
Met aankleden van broek heb ik ook moeite. Als ik been wil optilen krijg ik heel erg steken in mijn liz, ook dat hoor erbij volgens de fysio. Mijn hele "onderkant  " doet het zeer, fysio zij dat het bandenpijn is. Dus lopen doet ook heel erg zeer.

Volgens de gynekoloog krijgen we een 7-8pond kindje ,ik ben maar 1m 58cm dus kan je voorstelen dat er geen ruimte meer in de buik is en alles is aan de kant gedrukt. En zo voelt het ook net als of mijn buik iedere moment kan onplofen. Ik ben dezekeer maar 14 kilo aangekomen en de meeste zit in de buik.

Voor de rest hou ik nog best veel vocht vast in mijn handen en s'avonds ook in mijn voeten.
Ik heb een dochter van 22 maanden die hele dag aandacht vraagt dus daar ben ik ook nog best druk mee. Mijn familie woon in Tsjechie dus nu mis ik mijn moeder heel erg, ze komt wel 10. novemenr hier naartoe om mij te helpen ( ben 1.11. uitgerekend, hoop dat de kleine al geboren is) en famile van mijn vrind zou wel willen maar  helaas gaat het niet  ( schoonmoeder werk en schoonvader in rolstoel). Ik heb nog wel vrindinen van vorige zw. gym die afentoe mijn dochter ophalen en dan heb ik lekker middagje vrij en kan lekker rusten.

Maar voor de rest gaat het goed  hoor, ben nog aan het genieten van de kleine in de buik voor zo ver dat nog kan.

Zo dat was ff mijn geklaag, hebben jullie wat te lezen

Morgen weer op control bij de gynekoloog.
Hoop dat de kleine al snel komt, kan niet meer wachten.

Groetjes boontje 37w 6d

Terug
Bovenaan