Oei eng, een 3D foto op hyves ;-)

Hela,

Ik heb even een 3d plaatje van mijn kleine ukkepuk online gezet op onze hyves... weet niet hoe lang ik het durf te laten staan dus snel even spieken ;-) Benieuwd of er meer mensen foto's gaan plaatsen!

Bab (29+1)

LEUK!!! Je moet het laten staan hoor!!
Wat een lief plaatje, gaaf dat ze je kleintje zo goed in beeld kunnen brengen he! Hoe was je ervaring in Zoetermeer bij babyvieuw? Ik ben daar met 17 weken geweest en ik vond het echt super!!

Liefs Sonja

Ik heb de 3D foto's van onze meid er ook bij gezet! Die is helaas in zwart-wit. We hebben nog geen cent betaald voor beide pogingen, dus vandaar dat we de foto's in zwart-wit hebben. Die zullen de volgend keer in kleur zijn. Ik ben al blij dat we de eerste én tweede keer foto's meegekregen hebben! Die smile had ik niet willen missen.

@Babette, grappig, onze kleintjes zijn op de foto even oud!

Tammy: Ik vond het resultaat nog best mooi. Maar hopelijk in de herkansing beter.

Babette: Wat bijzonder dat ze zoiets op die manier op de foto kunnen zetten zeg!! Ik heb zelf nog nooit zon echo gehad. Is wel heel mooi hoor!

Mooie foto he, ik was wel wat minder ver in de zwangerschap dan jullie op het moment van maken van 3d echo ik was geloof ik net 24w ofzoiets. Maar mijn hele serie heeft zulke duidelijke foto's. Hoop dat het bij jou de 3e keer ook wil lukken tammy!

Terug
Bovenaan