oei ik groei boek

A

Anoniem

Guest
hallo
ik heb het oei ik groei boek gekregen,dit gaat over de sprongetjes die je baby maakt.maar dit moet je toch rekenen vanaf de uitgerekende datum en niet van de geboorte datum??weet iemand dit?kan het niet echt terug vinden in het boek.
gr petra

Vanaf de geboorte, volgens mij. Ik heb het boek zelf niet, maar dat heb ik hier op het forum al meerdere malen gelezen.

Groetjes, Marisa

Hallo,

Ik heb het boek zelf ook en je moet rekenen vanaf de uit gerekende datum, het staat bij de inleiding. Mijn dochter is een week "te vroeg " geboren en ik reken vanaf de uitgerekende datum zoals het er staat en dat klopt ook met de sprongetjes.

Ik vind het een erg leuk boek alleen staat er dat ze tips geven maar die kan ik niet echt vinden, wel hoe ze kunnen zijn in die sprongetjes periode.

Succes met lezen en de "sprongetjes"

hoi.
oke dan hou ik 8 juli aan,dat was mijn uitgerekende datum,maar anouk is geboren op 28 juni.het zal er ook wel in staan,heb ik er weer over heen gelezen.
het is trouwens wel een leuk boek.
gr petra

ik heb het oei ik groei-boek hier ook. een erg handig boek, als ze hangerig  is dan weet  ik nu  meestal  wat er aan de hand is.... sprongetje!
en als mijn meisje huilt snap ik het beter waarom en wordt ik niet snel meer onzeker.

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Ik heb ook het boek "lekker slapen, zonder te huilen " vind ik ook een goed en makkelijk te lezen boek. Staan veel bruikbare tips in.

klopt idd, je moet tellen vanaf de uitgerekend de datum en niet de geboorte datum.

Echt een heel leuk en informatief boek! Ik heb er al veel aan gehad.
Wat ook een handig boek is is het werk/doe boekje van oei ik groei. Hier in staat nog meer aanvullende info, oefeningen en spelletjes die bij de fase passen en zorgt ervoor dat je kan in spelen op zijn/haar behoeftes aan ontwikkelen en ontdekken.
Ook kun je via dit boekje de personelijkheid en interresse ontdekken van je kleine en zie ja daardoor welk onderdeel je baby in achter loopt of juist op voorop loopt. Ik maak me daardoor een stuk minder zorgen als Tymo bv een stuk later is met rollen en kruipen bv.

echt een top!

Liefs denise

hoi
als ik van de uitgerekende datum uit ga,zitten/zaten we de laatste dagen in een sprongetje.en inderdaad er staan hele herkenbare dingen in het boek die anouk ook doet.wat leuk om dat te kunnen bijhouden.
gr petra

Terug
Bovenaan