Oei, ik groei! Sprongetje

<p>Hoi, </p><p>Iemand ervaring met de oei, ik groei sprongetjes van een baby die met 37 weken geboren is? Hij is nu 8 weken oud en ik heb nog niet echt het gevoel een 'sprong' mee gemaakt te hebben?</p>

Mijn dochter is met 37 weken geboren maar loopt volgens artsen voor qua ontwikkeling. Toevallig zei de arts van consultatiebureau van de week tegen me dat je bij baby’s die eerder geboren worden vaker wat later de eerste sprongetjes qua ontwikkeling ziet. Geen zorgen om maken komt vanzelf 

Mijn dochter is met 37 weken en 5 dagen geboren en was ook later met de sprongetjes. Je schijnt er dan eigenlijk een aantal weken bij op te moeten tellen, omdat je uit moet gaan van de uitgerekende datum. Maar heel eerlijk, onze dochter kon al heel vroeg dingen uit latere sprongen, en dingen uit de eerste sprong doet ze nog steeds niet, haha! Het komt wel! Maar ik had precies hetzelfde gevoel als jij. 

Je moet de uitgerekende datum aanhouden. Je hebt ook een app van oei ik groei dan krijg je een melding wanneer er een sprongetje in aantocht is. Mijn zoontje was alleen een drama bij sprong 4 & 8. Van de andere sprongen niks meegekregen gelukkig.

Wat Calli zegt, de uitgerekende datum telt. Bij mijn zoontje (5 maand) herken ik een sprong steeds meer. Sprong 4 vond ik echt horror.
Het leuke aan een sprong is dat ze tijdens of erna wel veel nieuwe dingen leren!

Terug
Bovenaan