Oei ik groei sprongetjes

Kennen jullie de sprongetjes van het boek; oei ik groei? Bij ons erg herkenbaar. Zit nu in week 12 en ons dochtertje is erg huilerig geweest deze week. Wil ook constant bij me zijn. 's nachts erg veel wakker en huilen terwijl ze hiervoor al een maand de hele nacht doorsliep. Ik hoop dus dat het en sprongetje is, klopt volgens de kalender van het boek wel, dan weet ik dat het over een paar dagen weer over is. Wie herkent dit nog meer?

Nog niet gehad. Zit net in week 12. Ik ben benieuwd. Wel heeft ze dat als ze moe is soms niet kan slapen ze heel zielig word. Maar eigelijk huilt ze bijna nooit. Ze vind het allemaal wel prima.. Ik wil er zo nog wel 1tje :)..

Hier ook 12 weken oud maar heb het nog niet gemerkt, ze slaapt hartstikke goed vooral als ze bij de opvang is geweest dan is ze zo moe omdat ze de andere kindjes zo interessant vind.
Oei ik groei is wel een heel leuk boek.

whahaha allereerst girlmom: moest zo lachen om jou :) zo wil ik er ook nog 1. dat dacht ik ook toen ik mn eerste kindje kreeg! dat was zo'n lieverd! sliep veel, als ze wakker was lachtte ze altijd, sliep met 6 weken al door enz enz, kortom: heel makkelijk kindje!
en ook ik dacht toen: zo wil ik er ook nog wel 1! ik raakte zwanger en na mn bevalling werd het al heel snel duidelijk: ik had nu het tegenovergestelde!!!van de 24 uur huilde ze er 20! met 9 maanden sliep ze pas door en was een behoorlijke driftkikker. mn oudste is nog steeds een heel lief en makkelijk meisje ( is inmiddels 4) en mn jongste dochter is inmiddels 2 en nog steeds een driftkikker hahaha
bedenk dat dus even voordat je voor de 2e gaat :D het kan dus ook heel anders gaan hahaha

wat betreft de sprongetjes:
c-jay is gelukkig ook een heel makkelijk kind en ik merk dus heel weinig van de sprongetjes die hij maakt. merk wel dat hij de ene keer onrustiger is dan de andere keer, maar snachts merk ik daar niks van. hij slaapt nog steeds ingebakerd en vind dit heerlijk dus houden we dit er zo lang mogelijk in

wel leuk dat oei ik groei boek. hou alles netjes bij. super leuk om dat later aan je kind te geven! ik heb ook al mn boekjes van vroeger gekregen van mn ouders toen ik het huis uit ging en soms vergelijk ik dat boekje wel met die van mijn kids. erg leuk om te zien!

groetjes do.

Geen tijd om op sprongetjes te letten, druk, druk, druk. Wanne huilt ook nauwelijks en is een heel makkelijk en rustig ventje. Hij laat alles gebeuren en speelt tussendoor lekker in de box of met z'n handjes en mondje.

Terug
Bovenaan