Oei ik groei

Dag dames.
Wat vinden jullie van de oei ik groei app?
Ik lees verschillende recenties en hij kost 5 euro vandaar dat ik wat twijfel.
Thank you!

Ik heb geen goede ervaring. Ik heb hem gekocht op aanraden van een vriendin die er echt heel veel aan had gehad. Ik had een onrustige baby dus vond het handig om voorbereid te zijn op de sprongen etc...
Nooit gebruikt. Bleek dat mijn baby gewoon onrustig was, sprong of geen sprong. Het was juist misleidend en gaf mij dan hoop van over 2 weken is de sprong voorbij dan zal het wel weer beter gaan...
Die vriendin van mij had er wel echt veel aan. Zij kon de kalender echt gelijk zetten aan het gedrag van haar baby. Baby werd onrustig of uit ritme, ze keek op de app en inderdaad er kwam een sprong aan...
Dus het hangt echt af!
Ik vond het wel leuk om over de ontwikkeling te lezen en welke vaardigheden er dan steeds bij kwamen.

Hoi!

Toevallig net gekocht.
Ik ben al jaren fan van het boek.
Hier in kan je alles op de voet mee volgen.
Wilde eerst het boek aanschaffen,
Maar dit is voordeliger en denk ik makkelijker?
Ik ga het mee maken!

Ik heb inderdaad ook dat ik de app wilde downloaden zodat ik een beetje zou weten hoe en wat.
Ik begrijp dat het valse hoop is als de app zegt dat je kindje rustiger zal worden en dit dan niet gebeurd.
Misschien moet ik gewoon op google wat meer informatie vergaren over sprongetjes ed
Bedankt!

De sprongetjes zijn volgens mij niet wetenschappelijk bewezen en ieder kind ontwikkelt zich volgens z’n eigen “tijdlijn” maar het is wel een leuke/handige app om te volgen wat er ongeveer in welke volgorde (kan) gebeuren zodat je dingen misschien kan herkennen en je je kindje kan helpen.
Overigens zijn de periodes waarin de sprongen zouden zijn ook best lang zodat je er altijd wel een keer BINGO tussen zult hebben haha
Ik heb de app trouwens wel gedownload en vond het de €5 meer dan waard, maar het is zeker niet de “universele baby handleiding” zoals door sommigen weleens beweerd wordt ??

Terug
Bovenaan