oei ik groei

ik weet als jonge ouders hebben we veel vragen ,ik heb zelf het boek oei ik groei erg leuk boek gaat over de ontwikkeling van je baby ,ik vind het een leuk boek en je kunt er veel tips of dingen die gebeuren met je baby in terug vinden bv als ie veel huild wat er aan de hand zou kunne zijn het geld niet voor alle babys maar het kan wel ik heb er veel steun aan misschien jullie ook je kunt het gewoon bij de boekhandel kopen s6 en veel lees plezier
 
Hoi,

Ook ik heb het boek Oei ik groei en het is een verademing te lezen dat meer mensen last hebben van de huilperiodes. Ook vind het interessant om te lezen welke ontwikkeling je kind dan doormaakt. Maakt het huilen, hangerig en humeurig zijn wel wat makkelijker te doorstaan.

Kirs
 
ik vind het op zich een prima boek, alleen werd ik er soms ook onzeker van. Dan leek het net of onze zoon zich niet snel genoeg ontwikkelde omdat ze in het boek zeiden dat ze met zoveel weken al dit en dat konden en onze zoon dat dan nog niet kon. Er bleek dan niets aan de hand te zijn. Dus neem alles wat er staat wel met een korreltje zout.
 
Ik sluit me aan bij de Anoneim hierboven. Het is leuk om te lezen, je leert er best veel van, maar neem het met een flinke korrel zout. Als je kind echt alles zou doen wat er staat, dan zou het een superkind zijn.
 
Het prettige van dit boek vind ik dat je gewoon inderdaad begrijpt wanneer je kindje weer een moeilijke periode ingaat. Mijn dochtertje bijv. is de laatste dagen zoooo hangerig en huilerig en inderdaad, ze zit in de weken voorafgaand aan de groeisprong. Het klopt gewoon....
 
Even een reactie op het gegeven dat sommigen hierboven aangeven dat het boek zou zeggen dat een baby met zoveel weken bepaalde dingen zou moeten kunnen: dit is niet juist!! Hebben jullie wel alle tekst in het boek gelezen, want als ik het zo hoor blijkbaar niet. Want ze noemen duidelijk in het boek dat het een "winkel" is van vaardigheden waarin elke baby datgene "koopt" wat hij wel en niet wil!! Dus dat betekent dat elke baby zich anders onwikkelt! Als je een recensie op een boek geeft, zou ik je aanraden het wel helemaal te elzen; nu geef je anderen een verkeerd beeld, lijkt mij!
 
Terug
Bovenaan