oei ik groei?

Wie helpt mij? De bieb had het boek niet en verschillende boekhandels ook niet... Wie kan mij vertellen of er rond de 12 weken of iets verder (Lydia loopt nogal voor in haar fysieke en mentale ontwikkeling volgens het CB) een sprongetje is en wat dat inhoudt? Ze is werkelijk waar niet te genieten: rommelen met fles leegdrinken (nog noit ene probleem geweest), veel huilen, jengelen, flink boos zijn etc. Kan geen medische oorzaak verzinnen. Ze is wel erg veel aan het ontdekken: speelt al best veel zelf, kijkt werkelijk overal naar en is fysiek heel sterk. Ze wil alleen haar hoofd nog niet echt optillen als ze op haar buik ligt, maar verder doet ze het prima. As maandag beginnen wij met de cursus babymassage, lijkt me erg leuk en is bijna gratis: verzekeraar vergoedt 50 vd 65 euro!  Lydia is  altijd vrolijk en heel gemakkelijk, dus kan dit niet plaatsen, vandaar mijn vraag... Alvast bedankt voor de moeite. Ga haar nu maar een fles geven want ze ligt weer te krijsen als ik weet niet wat...
Groetjes, Rianne ( die nog steeds benieuwd is of hier nog meer jonge moeders uit Veenendaal zijn)

met 12 wk inderdaad een sprongetje. Ik weet niet preceis wat de sprong is, zal vanavond ff kijken. Ik heb het boek via marktplaats tweedehands gekocht. Was maar 7,50 misschien een tip voor jou? Als er een grote etos bij je in de buurt zit dan hebben ze het boek ook (op de baby afdeling maar dan is het wel dertig euro)

inderdaad een sprongetje.
Bij Prenatal hebben ze het boek ook. Ik heb hem gekocht bij Edel boekwinkel, maar geloof dat die alleen hier in de buurt zit.
Succes
Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan