Oei, ik groei!?

Rosalie is vandaag een maand, en sinds gisteren is ze ineens erg huilerig, wilt ze veel drinken en alleen maar bij mij slapen. Nu heb ik dat boek Oei, ik groei! en daarin is deze periode voorspeld. Kennen jullie dit boek, en wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd naar jullie ervaring!
 
Ik ken dat boek en vind t super, alhoelwe ik het er nu niet meer naast leg, bij Jette hielp het mij wel haar beter te leren begrijpen.

Dat schema vind ik echt super!
 
Ik heb het boek ook al 4 jaar, maar gebruik het niet zoveel. Door het boek denk ik wel als 1 van de kindjes een aantal dagen wat hangerig is: zal wel een sprongetje zijn. Het is dan soms wel handig om het boek er even bij te pakken.
Misschien wel een leuke tip: je kunt je op www.oeiikgroei.nl aanmelden voor de sprongenwekker. Verder staan er op de site ook nog allerlei weetjes en adviezen.
 
Ik vind wel dat er erg optimistish staat beschreven wat kinderen allemaal al kunnen na een sprong... niet echt aannemelijk volgens mij. maar die sprongen daar geloof ik zeker in. Sven heeft ze overduidelijk elke keer en is er echt hangerig van... en daarna kan ie ook echt meer en lukt m ook meer... maar als ik kijk naar die lijst met wat ie dan al zou moeten kunnen dan lach ik me suf dat zie ik echt niet gebeuren. Die moet je dus maar met een korreltje zout nemen!
 
Terug
Bovenaan