Oei ik groei!

Toen ik vorige week 14 wkn was, deed mijn buik ineens plop...niet meer te verstoppen! Ineens kunnen mijn eigen broeken niet meer dicht. Mijn eigen tshirtjes zitten strak om m'n borsten en buik, geen gezicht! Dus nu maar op zoek naar positiekleding. Maar vind het best lastig. Veel rare modellen en nog flink prijzig ook. Heb nu twee leuk 'gewone' tunieken gekocht waar rek in zit zodat ik het hopelijk nog even aan kan. Iemand tips?

Met een buikband droeg ik in mijn vorige zwangerschap nog regelmatig mijn eigen shirts en hemdjes. ze waren dan wel tekort, maar door de buikband eronder viel dat niet zo op en laagjes zijn tegenwoordig toch in! Maar als ze nu al strak zitten bij je borsten, is het ook geen optie denk ik...

Ik heb een aantal broeken en buikbanden via marktplaats aangeschaft. Ik vond namelijk de prijzen ook behoorlijk voor kleren wat je maar heel even aan heb. Verder kan je ook rokjes en jurkjes dragen, daar pas je buik makkelijker in.
De modellen zijn inderdaad raar, maar er zijn ook broeken die wel een goede model hebben zoals bij de H&M

hoi hoi ik breek even in van het juli forum, bij bonprix.nl hebben ze leuke betaalbare positie mode.
misschien dat je daar iets kunt vinden!!
Succes!!! Groetjes marijke

Bij de h&m is de kleing ook betaalbaar alleen moet je ode uitkijken meteen maat ik eb zaterdag een broek gekocht maar moest 2 maten groter dan mijn eigenlijke maat.1 maat was ook al goed,maar wil er wl en tijdje in kunnenlopen.

Bij ons heb je ook en outlet van Miss etam.ook erg gunstig.

Terug
Bovenaan