oei ik groei :)

Hoi meiden,
Even een tijdje afwezig geweest. Ben een tijd ziek geweest (darmen werken gewoon niet goed :S) en dat ging nu wat beter en dus heerlijk de hele tijd met Ravi bezig die steeds meer aandacht wil :)

Ik heb laatst het boek oei ik groei gekregen en ik wou dit toch met jullie delen omdat ik hem zeker kan aanraden! Ik merk dat ik hierdoor Ravi soms stukken beter begrijp en zijn hangerige/huilerige dagen op de een of andere manier beter kan hebben. In het boek worden de mentale sprongen van de baby omschreven. Per week/maand/sprong word dit uitgewerkt en wat hij er bijvoorbeeld aan vaardigheden allemaal bij krijgt. Er staat ook in wat voor "spelletjes" je met je baby kan doen om zijn nieuwe vaardigheden te stimuleren. Echt super leuk om te lezen en om te doen met je kindje.

Ik heb geen idee hoe duur het boek is want die van mij komt van de rommelmarkt maar misschien is hij voor een goedkoop prijsje ergens te vinden.

Liefs!

Klinkt goed. Ik was al op zoek naar een goed boek ja. Op internet lees ik ook veel, maar een boek vind ik toch fijner. Dank voor de tip!

Vervelend dat je ziek was. Hopelijk gaat het nu weer beter.

Klinkt goed dat boek. Ik snap er soms ook geen drol van. Is ie net een weekje vrolijk, is ie nu weer huilerig. En ik wil hem graag helpen maar weet niet altijd even goed hoe. En wat je zegt, soms is het gewoon fijn om iets te lezen zodat je het begrijpt wat het kan zijn en heb je daar al vrede mee. Ik ga eens op zoek.

Bedankt!

Oeh thanks voor de tip yvonne. Ga zo meteen even een kijkje nemen op de site!

@llhedy dan is het denk ik ook echt een boek voor jou. Er staat meteen voorin een schema met de weken (ja soms kan het weken duren) wanneer baby's hangeriger/huiligerig/humeuriger worden. Het zal vast niet allemaal kloppen wat er staat maar nu ik er zo op terug kijk met Ravi klopt het allemaal precies.

Liefs

Vind het ook een heel leuk boek en het klopt ook allemaal zo goed. Volgens mij is hij 30 euro maar je kan er zelf ook dingen inschrijven en foto's plakken zodat je gelijk een leuke herinnering hebt. Het is echt een aanrader!

ik heb er veel over gehoord, geen geld voor helaas
maar herken sprongetjes bij mijn kinderen echt wel
nu snap ik het vaak achteraf pas en dat is wel jammer

zal eens bij de bieb kijken, mara is lid hihihi

oja bij CB hangt een waardebon/ denk ook wel via onine te krijgen
maak je baby gratis lid en je krijgt een koffertje met kadootjes!

mara kreeg helaas geen koffertje, ik had toen geen bon. boekenkoffertje ofzo
maar was ook vooral mama die boeken leende hihihi

Terug
Bovenaan