oei oei... het derde sprongetje...

Hoi meiden,
ik heb maar alvast Oei ik groei sprongetje 3 gelezen en er staat ons wat te wachten hoor. O.a. kunnen ze dan bewust met dingen gaan gooien en uit hun handen laten vallen. Ik zie het helemaal voor me... Quinn laat lekker alles extra vallen en mama maar oprapen. Zal wel een echt spelletje worden.
Er stonden zo nog meer dingen bij... maar die ben ik natuurlijk alweer vergeten. Mijn geheugen lijkt soms wel een zeef. Ik ben weer 3 weken aan het werk en mijn hele hoofd zit vol. Poeh....
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Bedoel je het sprongetje bij 12 weken? Dat heeft Esther al gehad. Ze had er, itt de vorige 2, weinig last van. Ik heb inderdaad al gemerkt dat ze nu expres haar speen uitspuugt als ik haar in bed leg terwijl ze nog niet wil slapen. Dan kom ik hem weer terugstoppen, kijkt ze me aan en spuugt ze hem heel demonstratief weer uit. Leuk spelletje inderdaad. Voor haar dan...
Verder gaan ze nu ook soepeler bewegen. Ik heb vandaag de film gekeken van Esthers eerste drie maanden. Dan zie je echt hoe haar bewegingen veranderd zijn. Van druk zwaaiende armpjes tot gericht speeltjes van de babygym pakken. Leuk, leuk, leuk!

Hoest verder? Bevalt het werken, ondanks de drukte? En gaat het met Quinns verkoudheid en spuitluiers weer wat beter?

Groetjes,

Eveline

Ha Eveline,
tja, dan bedoel ik vast het vierde sprongetje, zo rond de 4,5 maand officieel. Maar ja, Quinn is 9 dagen te laat geboren en ligt zowiezo voor qua ontwikkeling. Ik zie voorzichtig al de eerste tekenen. Hij was trouwens van de verkoudheid en zo af. En sinds gisteren is het weer terug. En nu hoest hij er ook bij. En spuitluiers. Echt een beetje zielig.
Met mij is het verder goed. Wel moe en wat ik al zei... ik moet nu zoveel onthouden dat mijn hele hoofd constant vol zit. Moet er echt nog inkomen. Ook moet ik op het werk zoveel lezen en onthouden. O.a. over nieuwe clienten, nieuwe protocollen, info voor de cursus etcetera. Nou en dat lukt dus niet zo denderend. Ik moet dadelijk ook voor mijn nieuwe baan op de rechtbank mijn zegje doen, dus dan kan ik het helemaal niet gebruiken. Maar ja.... het zal wel beter worden als het ritme er bij mezelf beter in zit.
Heb jij alweer zin om aan de slag te gaan? Ik las trouwens dat Esther het nu supergoed doet. Vooral qua slapen en eten. Goed zeg. Zeker na het eerste gedoe.
Weet je trouwens dat ik Mikkie al een tijdje hier mis. Heb een topic voor haar gepost. Ik hoop dat ze reageert.
Groetjes Veerle

Ja, Mikkie was er vandaag ook weer. Haha, de hele oude garde compleet!

Vervelend als je hoofd zo omloopt, zeg! Ga ik straks vast ook weer krijgen. Ik heb er wel heel veel zin in, maar vraag me af wanneer ik al mijn voorbereidingswerk moet doen. Met Esther gaat het prima, maar het blijft een wakker kindje. En om haar nou beneden in de box te leggen en dan zelf boven achter mijn pc te gaan zitten...
Maar ik heb erg veel zin in al die bijdehante pubers! Zal wel een rare afwijking van mij zijn of zo...

Terug
Bovenaan