Oei Oei...........................

Hoi dames,ik zit in een klein dipje.
En de reden dr voor weet ik eigenlijk niet,ipv blij wezen zit ik ff een tijdje anders in mn velletje,heel raar.maar ben zwnager van ons eerste kindje.
De kwaaltjes vallen allemaal best mee,en soms denk ik van is dit wel normaal,wanneer voel ik eens wat,de afspraak voor de echo duurt ook nog ff,lichamelijk is t al wel goed te merke dat ik zwanger ben,de broeken zitte ni meer zo als toen,en eten oh kan wat meer eten dan normaal,maar waarom waarom zit ik dan in een dip.is het misschine dat ik t nog ni waar wil hebbe dat t toch best snel gegaan is,want had zelf al gerekent dat t maanden zal duren dat t zou lukken en das dus geheel ni t geval.ik wil zo graag lekkerder in mn vel zitte,zou t evt komen als ik de echo zie,dat ik t me dan meer realiseer,want ja wat ik zei kwa kwaaltjes valt t best mee,de moeheid is dr wel...groetjes

hey,

een heel herkenbaar verhaal, ik voel mij soms ook somber en even ongelukkig, terwijl het de gelukkigste en mooiste tijd periode is/ moet zijn. verder heb ik ook geen kwaaltjes alleen op mijn buien na. ik kan best veel huilen. de vk adviseerde mij vooral rust te houden en dat probeer ik maar, hoewel dat heel lastig is voor mij met een meisje van 3 en zelf een bezig bijtje.................
maar moet toegeven de rust helpt wel!!

Ik heb het ook gehad, was zwanger van de 1e en ok, al een tijdje van de pil al, ong 1.5 jaar, maar niet bewust bezig (als het komt dan komt het) maar ook niet het roze wolk geboel gehad, waarscvhijnlijk ook door de hormonen, het kan je alle kanten op sturen, maar ben eigenlijk tegenover mezelf nooit negatief geweest, naar anderen (mn man) soms wel maar meer als defensief gebruik.
Heb het er ook tegen mijn verloskundige over gehad en die zei iedereen ervaart het anders, zolang je tegen jezelf altijd een positief gevoel hebt maakt het niet uit, ieder persoon is anders en reageert anders, er wordt iets van je verwacht en soms voldoe je niet aan het ideaalbeeld van anderen, de 1 is nuchterder dan de ander. Dus zoalng je zelf positief en blij bent ookal kan je het niet uiten. Weet dan dat je niet de enige bent die dat heeft.

Groetjes Pauline (3 weken geleden bevallen van Rebecca)

hey! Wat vervelend om te horen dat je je zo raar voelt. Ik denk persoonlijk dat het ook komt door je hormoontjes.... Die dingetjes in je lichaam doen rare dingen met je hoor! Het is inderdaad een shock al het vroeger komt dan verwacht. Dat hadden wij de eerste paar weken ook. Bekijk het van een andere kant, zo zijn je een hoop frustraties en teleurstellingen bespaart gebleven. Ik was de 1e maand zwanger toen we stopte met de pil. Mijn (oudere) zus is inmiddels 2 jaar bezig, ze is zwanger geweest, maar dat ging na een paar weken mis. Zij is op dit moment redelijk gefrustreerd dat het niet wil lukken.

Geef het ook een paar weken de tijd. Je zult ook aan de gedachte zelf moeten wennen!

Succes meid!

Wij zijn na 2 cyclussen zwanger geworden en het besef is eigenlijk pas in de 8e week omhoog gekomen. Naast moeheid en krampen in week 5 vallen de 'kwaaltjes' bij mij ook héél erg mee. In feite zie je niet en voel je niet dat je zwanger bent, want je bent wel vaker moe. Dat kan verwarring opleveren. In combinatie met hormonen kan dat een dipje veroorzaken.

Hoe ver ben je nu? Ik heb dit dipje in week 6 gehad, maar inmiddels voel ik me weer normaal en kan ik ervan genieten. Dat komt voor jou vast ook!

Groetjes, José

Terug
Bovenaan