oei, wat is dit?

A

Anoniem

Guest
hey meiden!!

ik heb nu weer wat!! had afgelopen maandag/dinsdag mijn eitje, heel duidelijk, had ik donderdagavond een bloeding!! en vanaf maandag al eisprong pijn, die nog steeds aanhoud. de bloeding was maar eventjes, was op het werk, zonder maandverband, en toen ik het ondekte was het alweer gestopt. een innestelingsbloeding lijkt me erg vroeg, mischien toch nog de hormonen van mijn jaren lange pilgebruik? ik zit nu in ronde 4, en vanaf het begin, precies op tijd ongi, direct goed voelbare eisprongen, dus mijn lichaam reageerde direct goed op het stoppen van de pil. ik kan natuurlijk vragen aan jullie wat dit weer is, maar jullie hebben natuurlijk ook geen antwoord, het kan dit zijn, of het kan dat zijn. Waarom weten we nou niet precies alles, ik durf haast niet te hopen, maar toch.....wel vreemd ineens he? ik krijg toch wel hoop van zoiets. vooral omdat mn eisprong gevoel zo lang aanhoud!! en 11 oktober is pas mijn nod!!

zo, dat lucht op!! ik wil zo graag horen van jullie dat het raak is!! maar gewoon dit neertypen helpt al.

ik duim voor jullie, zoals altijd, en ik hou jullie op de hoogte!!

liefs janine

Zou graag neertypen dat het raak is voor je! Maar helaas, kan ik natuurlijk ook niet. Ik voel ook al weer van alles. Denk elke maand te weten dat het raak is. Deze keer zijn het allerlei steken links en rechts en af en toe in mijn rug en vage menstruatiepijn.... ik weet het, kan alle kanten op.
Misschien hebben jullie te enthousiast geklust en is er een haarvaatje beschadigd? Afwachten dus.

Groetjes Ineke

Hoi hoi,

Ik had ook nadat ik al 4 maanden met de pil was gestopt middenin mijn cycles ineens een heel klein beetje bloedverlies.....echt heel weinig. dat was 2 weken na mijn vorige ongi ongeveer.

tja dan ga je denken.....zou het een innesteling zijn???
maar helaas bij mij was het gewoon een hormonale bloeding
want 4 weken erna werd ik ongi (lange cycles)

ik hoop voor jou dat het wel een innestelingsbloeding was!!
succes met   wachten...

liefs Bri

dag 6 na mijn eisprong= nog steeds buikpijn, veel afscheiding, af en toe wat roze

Terug
Bovenaan