oeiiiii nu ga ik me wat op de hals halen... :-)

Hoi meiden,

Bij de etos zijn de dvd's van baby-einstein te koop! ze kosten er maar 9.99 en met airmiles 5euro! geloof me das heel goedkoop!!
ik weet dat veel van jullie niet willen dat ze al tv kijken maar dit is echt geweldig! en speciaal voor beebs.. het staat er op! je hebt ze vanaf 3m en vanaf 1jr! het is echt super leuk!!

liefs annemieke

Hoi,
Zo, ik zal gelijk even een hele betweterige reactie geven; Ik heb ooit eens over een onderzoek gelezen over tv kijken bij babies. Het schijnt zo te zijn dat ze onder de 9 mnd automatisch naar het beeld worden toe getrokken. Ze kunnen dan zelf nog niet de keuze maken of ze willen kijken of niet. Eigenlijk worden ze dan gedwongen om te kijken.
Sindsdien ben ik wel wat voorzichtiger geworden. Maar ondanks dat zet ik haar ook wel eens voor de tv als het even zo uit komt.
Groetjes Sil

Wij hebben BabyEinstein ook (geleend van Internet, hihi). Vooral de muziek is leuk. Laatst toevallig weer eens aangezet voor Stijn en hij zat alsmaar om te kijken. Wat blijkt, hij reageerde op de geluiden uit de speakers die achter hem stonden...
Maar ja, inderdaad, ik heb eigenlijk een hekel aan dat stoïcijnse ge-tv-kijk. Ben wel van plan een streng tv-beleid te houden hierin huis! Overdag uit met de buis of zo af en toe een dvd-tje maar geen gezap! ’s Avonds Sesamstraat en naar bed... hihi, hoel aat was dat ook al weer altijd?

Liefs S.

Hihi liep zaterdag met Job in het winkelcentrum en toen zag hij de nieuwe film van Piet Piraat liggen.
Toen vroeg hij heel netjes of hij hem mocht hebben.
Nou ja voor deze ene keer dan.
Nou heb het geweten ook.
Heeft zowat het hele weekend op gestaan.
Maar dat gaat ook weer over.

Liefs wen

Hey Annemieke,

Ik ben er niet voor hoor om die kleine ukkies tv  te laten kijken....laat Stefan maar lekker in de box liggen en daar spelen...ze kunnen nog lang genoeg tv kijken!

Liefs Gea

hoi hoi,

Ik heb er nog 2 rondlopen van 2jaar. Bij mij kijken ze infeite ook weinig tv. Alleen als ik boven bezig ben zet ik ze er voor op ons bed. Maar anders o ok weinig. Het enige is dat ze wel eens tractor tom willen kijken nou ja goed dat moet kunnen.
Maar verder staat de tv hier ook weinig aan. Meestal begingt het om 20,00 gtst. Ff niet nadenken en gewoon kijken. Lekker bakkie koffie erbij en relaxen maar.
En je haalt je niks op je hals hoor iedereen moet voor zich weten wat ie dat qua tv kijken.

Liefs,

Rachel

hahahahaha

hoi meiden,
De dvd van baby-einstein duurt 25min.. het is speciaal voor beebs met kassieke muziek en met kleurtjes en lichtjes.. de beelden duren ong 1min dan komt er iets anders voorbij.. echt super gedaan!
willem kijkt alleen DIT en alleen als ik niets met hem kan beginnen.. dwz hij te moe is om zelf te spelen en net voor zijn flesje zit als ik ff iets belangrijks moet doen.. of gewoon als ie aandacht wil en ik echt ECHT naar de wc moet!
het is dus zo dat ie misschien  3 keer per week ff kijkt en geloof me hij vind het geweldig!
das ook genieten hoor! verder speelt ie vreselijk veel met zijn babygym ding! ligt ie op de grond en speelt ie weer met andere dingen of ligt in de box en sloopt het mobiel...
dus de jongen is errug druk met de wereld verkennen.. hij is ook mega nieuwsgierig.. die van jullie ook??

liefs Annemieke

Sven vind tv kijken geweldig. als bij ons de tv aan staat, voor bijvoorbeeld gtst ofzo en hij is toevallig wakker dan neem ik hem even op schoot.. maar ik zet hem niet voor de tv zodat ik even af kan wassen ofzo.

als ik af ga wassen zet ik hem met zijn wipstoeltje in de keuken en dan gaat hij naar mij zitten kijken, of ik zet zijn babygym erbij vind hij ook geweldig. ik geef dan ook vaak de kat vlees en daar is hij ook gek op. zolang de kat maar beweegt dan ligt hij helemaal in een deuk!! echt geweldig om te zien, het hardop lachen!!

Terug
Bovenaan