oeioeioeioei...

het relaxte gevoel is een beetje weg...
zit me net te bedenken, zit alweer op de helft...babykamer moet nog gedaan worden, namen,kaartjes,spulletjes....
normaal ben ik altijd erg ongeduldig en moet alles ver op tijd klaar zijn...en nu begint het me toch een beetje te benauwen...moet ook een beetje bij onze eerste passen (naam en geboortekaart)

wat zal het makkelijk zijn als we weten wat het wordt...dan kan je echt aan de slag!

zijn jullie al ver met alles?liefs lot.

Hi Lot,

Gaat allemaal heel erg snel he? En het is natuurlijk ook wel allemaal erg spannend voor morgen!

Kamertje nog veel werk daar? Hier is het kamertje heel netjes, op wat verven na, maar ja... het behang bevalt me niet helemaal ;)

Naam nog helemaal geen idee? Wij wel voor een jongen, mocht het een meid worden, dan wordt het nog in disucssie gaan ;)

Heeeel veel plezier en succes morgen, ben benieuwd!

Hoi!

Nou ik ga dus juist tijdens de kerst aan de slag. Kamertje in order te maken. De spullen heb ik allemaal al, behalve de geslacht spullentje :)

Geboorte kaartjes zijn al in de maak.. heb ze zelf bedacht en wordt nu door een familylid verder ontworpen. En de naam heb ik voor een meisje al wel helemaal de jongens namen ben ik nog niet helemaal uit.

Dus als goed als klaar.. Er was eens door een waarzegster tegen mij gezegt dat ik een meisje eind maart ga krijgen??? Nou zullen we morgen eerst maar zien of het een meid is, en maart is wel erg vroeg voor mij... Dus wil gewoon optijd klaar zijn.

Oh ja de oude maxi-cosi staat nu ook klaar, bekleding gewassen enz... Vorige keer had ik dus dat niet en moest mijn zoon in mijn armen in de auto na huis brengen.. (ik reed niet hoor :) ). Dus dacht dit moet ik eerst doen.

Vluchtkoffertje zal nog wel ff duren voordat ik die klaar zet hoor... maar voor de rest ga ik deze maand echt aan de slag. Oh en ik heb de kleine kleertjes al uit de schuur gehaald, nu nog ff wassen en zijn die ook klaar.. Moet wel zeggen dat ik allemaal wel vroeg ben hoor...

Ik heb nog niets gedaan. Haha, erg he.
Kamer van nummer 2 was ook pas 10 dagen voor zijn geboorte klaar, dus we hebben nog even. ;-)
In de kerstvakantie gaan we bezig met de zolder, daar verhuist nummer 2 heen. Dan kunnen zijn spullen naar zolder en kunnen de babykleertjes weer in de kast etc. Ik wil denk ik ook een paar dingetjes wijzigen in de babykamer, andere stickers op de muur etc., maar daar moet ik nog even tegen aan lopen.
Verder kleertjes wassen etc. doe ik pas als ik 37 weken zwanger ben. Deze komt vast ook te laat, dus heb alle tijd nog.
Naam hebben we waarschijnlijk. En kwam laatst een mooi gedichtje voor het geboortekaartje tegen. Geboortekaartje zelf wordt denk ik net zo als die vd andere 2, alleen dan met een foto van deze baby natuurlijk ;-).
Ik ben nog relaxed. We zullen wel zien hoe alles loopt, kleine slaapt toch eerst bij ons op de kamer ;-)
Groetjes junimama.

Wij zijn net verhuisd en de enige kamer waar nog niets aan gedaan is, is de babykamer! Ach, ik heb nog geen haast hoor. De 29e weten we of we een jongetje of meisje krijgen en dan is er nog tijd zat. Denk ik nu, over een tijdje komt de stress vanzelf!

Hoi Lot,

Hier ook bijna 20 weken en nog niets gedaan...ik denk de hele tijd ach we hebben nog zo lang. Maar misschien moet ik ook wat vaart gaan maken, hihi.
Maar we gaan in maart nog verhuizen, dus met dat kamertje kunnen we geen haast maken. Ik denk ook aan zo'n 'aanplakbedje' voor aan ons bed voor de eerste maanden, zodat het makkelijk is met voeden. Dan heb ik na de verhuizng nog meer tijd voor het babykamertje.

En zakelijk hebben we het razend druk nog de komende twee maanden, dus heb nog weinig tijd over.... Dus ik verwacht hier een beetje last-minute werk. En ach, veel liefde en veel aandacht hoeven we niet te kopen, en dat is toch de het belangrijkste voor de kleine.

Maar ik moet wel eens vaart gaan maken met het kaartje, want dat wil ik zelf ontwerpen.

Succes allemaal.

Wij hebben ook nog helemaal niks gedaan. Sinds twee dagen weet ik dat we een meisje krijgen en heb ik voor het eerst iets gekocht.
De toekomstige babykamer leegruimen doen we in de kerstvakantie, en gaan dan ook een nieuw bedje voor onze dochter kopen.
De rest van het kamertje, de geboortekaartjes ed. die komen daarna wel een keer. De meeste spullen hebben we nog, dus het is alleen uitzoeken en wassen.

Terug
Bovenaan