oeoeoe!!!

Dag dames,

Ik ben nu twee dagen niet meer hier geweest. Van de ene kant vond ik het wel even lekker en het scheelt erg veel tijd. Van de andere kant raak je heel ver achter zo en ik wil eigenlijk graag bertokken blijven.

Nou, vanmorgen heb ik een test gedaan. Ik zou het eigenlijk morgen pas weer doen maar we doen vandaag veel boodschappen met onze vrienden voor op vakantie volgende week. Er word ook het een en ander aan wijn mee gesleept. Nou ben ik de eenigste die rode wijn drinkt dus heb ik daar even rekening mee te houden.
Vanmorgen dus een test gedaan en ja....hij gaf een heel licht streepje. Het was een romed test die ik al eigenlijk niet zo goed vertrouw dus weet ik nog niks zeker. Ik kreeg er wel even flink de kriebels ervan hoor. Ben meteen naar de apotheek gegaan om een goeie test te kopen. Ik vind het erg knap van mezelf maar ik bewaar hem toch voor morgen ochtend. Dan heb ik wat meer zekerheid gezien het hcg hormoon in ochtendurine. Ik vind het wel heeeeeeeel erg spannend, wat denken jullie????, ik durf me nog niet blij te voelen hoor.
Wat betreft de boodschappen, ik heb gezegd dat ik thuis nog wat heb staan omdat m'n man vorrige week jarig was en dat we nog genoeg wijn over hadden. Het is anders wel erg verdacht.

please....DUIM VOOR ME!!!!!!

liefs, Ank

Hoezo spannend. Oh wat goed dat je kunt wachten ik zou dat echt niet kunnen. Ik zou het gewoon doen. Eventueel morgen weer maar ja die testen zijn natuurlijk best prijzig. Maar het klinkt goed, licht of duidelijk streep=streep. Ik ben wel erg benieuwd.
Succes ermee....
Gr. Biate

Lieve Ank,

Wat goed seg, in de hoeveelste ronde zat jij weer?
Ik hoop dat jij meer geluk heb als ik. Ik heb nogaltijd niks, geen ongi en geen pos test.
Ik ben in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij voor je. Je ziet wel he, ik zou voor je duimen.
Laat je morgenvroeg iets weten?
Veel liefs en succes morgenvroeg.

Bea

Ja hoor, ik laat meteen iets weten morgen. Ik zit nu in ronde 4.
Norgaal zou ik dat ook zeggen hoor, een streep is een streep maar op de een of andere manier vertouw ik deze test niet helemaal.

ssssppppaaaannnneeeennnndddd!!!!

Liefs, Ank

ik zou het eerder niet vertrouwen als hij wit bleef en ik als maar niet ongesteld zou worden,een streep is een streep ja!! en die wordt alleen geactiveerd door hcg toch????? SPANNUUUNNND!!!!

Hoi Ank,
super, super, ik hoop echt dat de test morgen hartstikke positief is. Ik ga morgenochtend ook testen. Lijkt met leuk samen een positieve test morgenochtend. Laat het even weten, ben super benieuwd.
liefs
Miek

Terug
Bovenaan