oeps... ben ik dan ineens zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi dames,

Ik heb even een vraagje. Ik slik al enkele jaren de pil en sinds een half jaar slik ik telkens twee maanden en wordt dan ongesteld. Normaal is dat op maandag of in de nacht van maandag op dinsdag. Deze week verloopt een beetje anders. Werd namelijk pas dinsdag aan het begin van de avond ongesteld en tot nu toe telkens maar heel heel weinig.

Bij elkaar (sorry beetje ranzig) nog geen drie tampons vol. En dat in twee dagen en twee nachten. Kan ik zwanger zijn ? Ik heb namelijk ook al een paar keer echt eetbuien gehad, dat ik alles kon eten en had nog steeds een honger gevoel. En voel mij de laatste week niet zo lekker, telkens beetje misselijk en het gevoel flauw te vallen. Normaal verloopt mijn menstruatie zonder problemen.

Hopelijk heeft iemand ervaring, en kan mij helpen.

groet  Muckje  

Gooi er een testje tegen aan zou ik zeggen! Dan heb je duidelijkheid!

Succes!

Jacqy

Wat bedoel je met sinds een half jaar slik ik telkens 2 maanden en wordt dan ongesteld? Slik je de pil nog of niet? En idd. morgen even een testje doen, dan weet je meer. Maar als je wel ongesteld bent, ook al is het minder dan normaal dan is de kans op een zwangerschap klein.

hey hey

Ik slik de pil wel, maar telkens twee maanden door zeg maar. Dus zes weken de pil en dan een rust week.

Ik zal toch maar even een testje halen.

Muckje

Goedemorgen, en en en?
Mag ik vragen waarom je de pil 2 maanden achter elkaar slikt?

Liefs Nathalie

hey nathalie

Ik heb de test nog niet gedaan! Ik vermoed dat het niet nodig is.
Ik weet niet precies waarom ik twee maanden achter elkaar slik. Dit heeft er vooral mee te maken dat het op een gegeven moment heel slecht uit kwam, en toen ben ik door gaan slikken. Maar heb inmiddels besloten weer gewoon 1 maand te slikken, want heb het idee dat het daaorm wat lastig op gang komt.

Muckje

Hey Muckje,

Weet niet of je het weet, maar het is heel slecht om de pil op die manier te slikken.
Je haalt je hele cyclus door de war.
Dus als tip zou ik je geven om de pil gewoon weer te slikken zoals je hem behoort te slikken.

gr Janien

hoihoi,

Ik heb jaren in overleg met de huisarts mijn pil zo geslikt, je schijnt er absoluut geen kwaad mee te kunnen.
Ook ik merkte dat ik erg weinig bloedverlies had, overdag wel iets, maar s nachts kon ik zonder bescherming slapen, wat een genot!!!
Wat Janien zegt over het in de war halen van je cyclus, als je de pil slikt heb je geen cyclus dus die kan ook niet in de war geschopt worden. Wat je doet met de pil is het stil leggen van de aanmaak van hormonen die de eisprong en dergelijke regelen.
Als je eenmaal stopt met de pil zijn het deze hormonen die vaak even de tijd nodig hebben om zichzelf weer op gang te helpen.....

gr. Rimke
33+2 weken zwanger

Terug
Bovenaan