oeps betrapt

A

Anoniem

Guest
ik had me vanmorgen lekkr achter de bank verstopt want er staan zulke leuke dingen in de vensterbank. Maar mijn mama had het alweer in de gaten hoor.

en kijk ik kan weer lachen want mijn oortjes doen niet meer zo'n pijn

Kusje voor al mijn vriendjes en vriendinnetjes
Liefs Tess

Haha Tess, jij bent altijd goed voor een vrolijk moment op de vroege ochtend! Wat fijn dat je oortjes weer beter zijn, slaap je ook weer beter?

En wat heeft mama je weer mooie kleertjes aangedaan, je ziet er stoer-meisje uit!

(lekker he, Sandra, na alleen maar stoere jongenskleren nu ook échte meidendingen kunnen aanschaffen..... Tenminste, ik vind dat wel erg leuk haha)

Fijne dag kleine meid, maak de boel maar weer lekker onveilig!

Groetjes
Susan en Sophie

ja die meisjeskleren zijn geweldig, ik moet me soms echt inhouden. Maar ja mijn moeder en haar peetante kunnen er ook wat van, dus kleding genoeg.

Jongenskleren zijn ook best leuk maar er zit niet zoveel variatie in, al wou nick laatst graag een rose Dora trui

Liefs sandra

hahaha, zo heb ik gijs laatst toch ook maar overtuigd dat dat roze dora-ondergoed niet echt stoer is (eigenlijk wel erg, nu al met hokjesdenken beginnen, maar het gaat me toch te ver om hem in meisjesondergoed te steken......).

Gelukkig is er ook Diego, dat kan dan weer wel (in pyama-uitvoering, ik heb echt niks met dat soort prints op truien enzo...)

Groetjes
Susan

Wat een boefje hoor! ze kijkt er zo lekker ondeugend bij!

Lisenka mv Tessa (alias: ook een boefje)

Tess, wanneer wil je nou met me trouwen?

Krijg jij een mooie ballon, oke?

Kusje Kian

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil (maar dan over een aantal jaartjes)

kusje Tess

Wat is het toch een ongelooflijke heerlijke ondeugd.
Ik kan me wel voorstellen dat je blij bent af en toe, als ze op bed ligt hihi
Dat hebben we hier ook namelijk.

Terug
Bovenaan