Oeps Feline met haar vinger tussen de deur.... mijn schuld een beetje

Echt ik haat mezelf even.... Ik ging het onderstel van de kinderwagen in de gangkast zetten. En ik dacht dat de deur niet dicht ging omdat het een beetje krap was, dus ik geen een extra zetje.

En toen ging Feline ineens heel hard huilen. Dus ik (klein beetje geirriteerd) vroeg wat er nu weer was, aangezien ze huilerig was.
Zit d'r bovenste kootje van d'r vinger tussen de deur.... Arm meisje. Helemaal blauw/paars en dik....

Weten jullie of het gebroken kan zijn of iets?

groetjes een stomme mama

je kan t geloof ik niet echt zien.. t moet iig erg veel zeer doen, dus dat merk je dan wel.. Als je t niet vertrouwd en t doen morgen nog steeds erg veel zeer, zou ik naar de HA of eerste hulp gaan? Dan moet je gewoon even een foto laten maken...

Voel je nou niet TE schuldig, dit gebeurd iedereen wel eens.. Ik heb t nog niet gedaan, maar mijn vriend wel.. die dacht dat er een handoek tussen de deur zat en geeft r een douw tegen.. nou t was Bigrit dus :-(

Hou t even goed in de gaten!

Weet je wat het erge is... het is al een keer gebeurd dat ik iets dichtdeed en haar vinger er tussen zat.
En pas in de douche gevallen waar ik bij was.
Ik kijk morgen wel even en zal ook tegen KDV wel zeggen dat ze even opletten.

groetjes Maris

Soms heb je dat he.. ik heb ook wel eens een paar dagen gehad dat ik van die acties had.. ik dacht nog: ik mishandel mijn kind ! ;-(

Ik denk dat het ons allemaal wel gebeurd.. net nog, ik doe t pyma jasje van Birgit dicht, dus ik haar velletje ertussen... :-(

Oh en weet je wat mijn vriend had.. echt erg hoor, hij zat een sec niet op te letten.. heeft ze mijn shampoo fles te pakken gehad en open gedraait en ja hoor waars een slok genomen want ze stond ineens: blehhhh!! en met haar hand op haar tong te aaien! wat doet hij :-S: hij laat haar overgeven!!!!! tis maar goed dat ik er niet bij was, later bleek dus dat je dat helemaal niet moet doen!! naja ik kan me wel boos gaan maken, maar dit gebeurd m nooit meer! Gelukkig was er verder niets aan de hand, ze rook lekker fris :) en ik denk dat ze al direct met de smaak losheeft gelaten...

Je schaamt je er gewoon voor, maar dit soort dingen gebeuren in een fractie van een sec...

Hoe is t nu met de vinger??

Oei Mariska, wat zielig voor Feline! Maar het zijn van die ongelukjes die iedereen kan overkomen, zoals Evelien al zegt, voel je idd niet te schuldig. Ik hoop dat ze verder niks heeft gebroken, hoe gaat het nu met haar en haar vinger?

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan