oeps foutje

Hallo dames,

nou leuk hoor, ben afgelopen maandag bij de gyn geweest voor uitslag weefsel miskraam onderzoek. nou geen gekke dingen gelukkig, maar er waren bij het bloedonderzoek wel anti-stoffen in m'n bloed gevonden. Nu bleek maandag dat het Rhesus-antistoffen zijn (heeft niets met miskraam te maken) dit heeft gevolgen voor m'n hopelijk snelle volgende zwangerschap, dan moet ik elke drie weken bloed laten prikken en hopen dat die antistoffen niet het bloed van die kleine gaan afbreken. (deze kans is gelukkig maar minder dan 3 procent dat het wel zal gebeuren) maar ik ben wel 1 van de maar 200 vrouwen per jaar die deze antistoffen in haar bleod heeft en dit alles omdat het ziekenhuis na m'n vorige bevalling VERGETEN is om me een Anti-D injectie te geven. Anders had ik die antistoffen niet gehad. Hoe bedoel je medische misser. We zijn hier erg boos en onzeker over, maar willlen er eigenlijk pas over na gaan denken als ik weer zwanger ben, maar vrolijk wordt ik er niet van. Zijn er dames die hier ook mee te maken hebben, zou graag wat meer info willen hebben.

Groetjes Nienke

Tjee Nienke, wel apart hoor. Ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee wat Rhesus-anistoffen zijn. Hoe kwamen ze erachter dan? Prikken ze alleen bloed als je een curritage hebt gehad. Ik hoop dat dit geen ernstige gevolgen heeft voor je.

Ik kan je dus geen info geven (sorry) maar ik wil je wel succes wensen.

Liefs Po

Terug
Bovenaan