Oeps geslachts foutje bij 20 wk echo???!!

Ja hoor, had ik vanochtend een controle in het ziekenhuis. Gingen ze even met echo naar kindje kijken. Vraag de arts, je weet wat het is?? Ik ja hoor. Nou ze kijkt en zegt kijk daar zie je dat het een ... is. Ik ?????????????? Nou dat klopt niet hoor. Nog eens kijken en ze bleef erbij. Hups andere arts erbij, die zag hetzelfde geslacht als haar. Nou ik helemaal... weet niet eens hoe ik me voelde, maar we hebben ons helemaal op het 1 ingesteld, al naam, spulletjes voor kamertje, kaartje als zo goed als uitgezocht. Nu kunnen we opnieuw beginnen. Over 3 weken weer controle en dan maar weer is kijken. Het maakt ons helemaal niet uit wat het is hoor, als het kindje maar gezond is, maar wel even schrikken.

Gr Marloes

Oeps! Nou ja, nu ben je er nog op tijd bij.
Als je er achter komt als het geboren is, is het nog een groter schrikken denk ik.
Maar je hoort het inderdaad wel eens vaker. Ik ben ook erg benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen.
Toen ik 17 weken was, was de echoscopiste voor 100% zeker van een jochie.
Ik kon er zelf niet veel van maken.
Mij maakt het verder ook helemaal niks uit hoor, als het idd maar gezond is.

Groetjes Suus

ik heb afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad, wij weten ook wat het wordt.

ik had nog gevraagd, vanaf wanneer ze het duidelijk kunnen zien? ze zeiden rond de 20 weken, weten we het zeker!!
kan het misschien zijn dat het bij jou nog niet duidelijk zichtbaar was de vorige keer?

Goedemorgen,

Wij weten ook wat het wordt...het is voor 90% zeker zei ze. Dus de kans dat het toch van het andere geslacht is is bij ons ook aanwezig...
Waarschijnlijk doen we over een aantal weken nog een 4d echo. Voor de zekerheid hahaha.

Als het maar gezond is...

Gr Sabine 23w2d

Hi Marloes,

Hebben ze niet gezegd dat het nooit voor 100% zeker is? Ik kreeg bij mijn pretecho te horen dat het een meisje wordt, maar ze gaf geen garantie. Ook bij de eerste was dat zo.
Wij krijgen nu een meisje (zeggen ze) en we zijn al helemaal roze bezig. Tja, als het toch een jongen wordt hebben we een probleem. Een jongensnaam hebben we al, een meisjesnaam nog niet. We houden in ons hoofd ergens een reserve!

Gr. Tamara.

Hoi daar,

Het is ook geen ramp dat het een jongentje is, het allerbelangrijkste is dat het gezond is!!

Bij de 20 weken echo heeft ze gezegd dat het duidelijk een meisje was en dat ze duidelijk 2 schaamlipjes zag, waar ook niks anders meer van gemaakt kon worden. Weet dat er een percentage kans is dat het anders zou kunnen zijn, maar na bovenstaande mededeling was ik donderdag erg verrast. Kreeg dit weekend een erg leuk jongens pakje en ben druk aan het brainstormen voor een blauwe kamer :) .

Gr. Marloes

Aaah zo hier wordt ik onzeker van....
maar bij 17, 20 en 24 weken zeiden ze alledrie dat het een meid is, dus kan bijna niet missen toch??

Anders wordt het een errug roze jongetje, met een heeeeeel zoet kamertje!

Lijkt me echt erg marloes!!!! Ik heb al zoveel spullen....

oh neee!! dit is waar ik zo bang voor ben! op het moment dat wij te horen kregen dat het meid was heb ik al zoveel gekregen (roze) en ook zelf gekocht... al verf voor het kamertje uitgezocht.. een paarse tummytub noem maar op. en iedere keer heb ik in mijn achterhoofd het is nooit zeker maar toch..

Ik heb mijn echo in het ziekenhuis in den haag laten maken en zij staat bekend om een van de beste uit de regio en het was heel duidelijkte zien volgens haar ...

echt het maakte me niets uit ik heb al een jongen van 2 en half en weet hoe leuk een het is. nu het een meisje is ga ik helemaal los met roze en paars en stel dat het een jongen is.. super welkom maar.... haha ja dan heeft hij idd een heel zoet kamertje zoals mijn voorgangster al zei!! en hele schattige kleertjes...

(Misschien voor de zekerheid toch nog een geslachtsbepaling laten doen...)

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan