Oeps, ik heb wat uit te leggen, geloof ik...

A

Anoniem

Guest
... ik doe het lekker zo, dan heb ik weer een nieuw topic geplaatst. Niet schrikken, ik schiet normaal nooit uit mijn slof!!!! Mijn reacties zijn altijd netjes en ik hoop met respect omdat iets anders uitgelegd kan worden als je iemand er niet bij ziet.

Maarre door mijn verbinding drukte ik op reageer toen er nog geen verdere reacties stonden en toen ik klaar was met typen, en op plaatsen had gedrukt, zag ik dat er al twee hadden gereageerd.

Groetjes Ilona  

Begrepen! hihi.... Ja soms gebeurt dat gewoon! Niet erg hoor.....

Ja ja dat zou ik ook zeggen ( geintje ) mag toch nog wel gemaakt worden hier
Ga mooi het dek op en geniet van het mooie weer ( als het bij jou ook lekker is)
Groetjes en de eerste knuf die ik weg geef
monique

Nee, niks uitleggen.
Ik heb ook wel eens ooit dat er al gereageerd is voor ik mijn reactie plaats.
Gr linda

hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor!!
Go Iloon!

Oja, en sterkte met de misselijkheid en diarree, hoop dat het snel over is bij jullie!

groetjes mieke

Vies verhaal: wij hebben ooit met zijn vieren buikgriep gehad in een stacaravan: één zat op de wc met de wastafel naast zich (censuur over wat daar plaats vond), de ander gaf over in de tuin, de derde schepte daar zand over heen, de vierde lag in de duinen. Wat een hel was dat. Maar..........een leuk verhaal voor later. Als we moesten spugen maar het lukte niet goed "hielpen" de anderen door ranzige dingen te roepen (mosselen met slagroom, gebakken eieren, onbeperkt spareribs eten.........als je misselijk bent is alleen de gedachte aan dat soort eten al genoeg).

Zo, nu voel je je vast beter.

FF serieus: beterschap!

Terug
Bovenaan