oeps net een dochtertje van 5 maanden en weer zwanger

oeps dat was de gedachte zonder rubbertje ben nu dan 4 weken ben er net achter zijn er nog meer die ze zo dicht op elkaar hebben als dit wonder geboren word is mijn dochtertje 14 maanden

Mijn tweede dochter is nu net 2 weekjes oud, en mn oudste dochter is vandaag dus precies 14 maanden! Ook bij mij was dit tweede wondertje niet gepland!

Vooralsnog gaat het goed, maar mn vriend is dan ook nog thuis! De oudste is superverliefd op haar kleine zusje, maar daarnaast ook af en toe heel erg boos op mama als die borstvoeding moet geven. Maar ik had het eigenlijk erger verwacht!

De zwangerschap zelf vond ik trouwens een stuk pittiger, want tja... tillen moet je wel daar kom je bij een tweede zo snel achter elkaar echt niet onderuit... Maar gewoon lekker je rust pakken als je de tijd hebt, en vooral hulp bij het tillen en het huishouden niet afslaan. Ook nu al niet, want je weet het he.... een goed begin is het halve werk!

ik hoor hier niet maar wou wel even reageren!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! persoonlijk vind ik het geweldig de kids zo dicht op elkaar. bij ons was het wel een bewuste keus. Toen mijn 3de kindje geboren werd, was mijn dochter net geen 14 maanden ( 1 jaar en net geen 2 maanden ) en mijn zoontje was 2 jaar en 10 maanden. Het is inderdaad wel druk maar o zo gezellig. Ik zou ook heel graag nog een 4de kindje er kort op willen hebben. tot nu toe heb ik dus erg geluk gehad.

Maar ook ik vond de zwangerschappen een stuk pittiger met de 2de en 3de omdat je zo veel moet tillen met de andere kleintjes. wat ik dan wel erg lekker vond was dat ik samen met de andere kids gewoon nog een middagslaapje kon doen tijdens de zwangerschappen. Geniet ervan en je zult zien dat het straks allemaal op zijn plekje valt.

Groetjes
Raya

Hai hai,

Mijn kinderen zijn ook snel na elkaar geboren. Tussen mijn eerste en tweede zit er 14 maanden. En daarna 2,5 jr. Ik ben nu (per ongeluk) zwanger van een vierde. Als alles goed gaat, dan zou er tussen mijn derde en vierde ook 14 maanden zitten. Het is druk en aanpoten. Maar zoals eerder gezegt het is ook erg leuk. Mijn oudste twee spelen heerlijk met elkaar. En zijn heel lief naar de jongste toe. Oke.. soms is het ook wel een haat/liefde verhouding tussen de oudste twee. Dat zijn de "achter het behangplak dagen;-)"

Ik heb twee oudere broers van 5 en 6 jaar ouder. Dat vond ik niet erg leuk. Ik had er eigenlijk ook niet veel aan. Heb dan ook vaak het gevoel gehad dat ik enigskind was. Daarom heb ik bewust voor gekozen om mijn kids zo snel na elkaar te krijgen. Ze zullen meer aan elkaar hebben dan wat ik heb gehad met mijn broers. Athans.. daar hoop ik op. We weten natuurlijk niet wat de toekomst gaat brengen.
Geniet van de tijd.. En rust ind uit wanneer dat kan. Ik vond dat heerlijk dat ik smiddags nog een uurtje kon mee pikken. Soms lukt mij dat nu nog. Maar veelal niet meer. Je went ook aan de situatie en de drukte.

Groetjes Laura

Hoi mijn dochtertjes schelen 13 maanden en ik ben nu zwanger van de derde. Als nummer 3 geboren word is de oudste net 3 en de jongste word vlak daarna 2. Bij ons was het een bewuste keuze. Mijn oudste was toen nog te jong om jaloers te zijn op haar zusje. En nu hebben ze echt heel veel aan elkaar.

Liefs Nancy

allemaal bedankt voor de berichtjes ik ben ook superblij met de zwangerschap en dit wonder is zeer welkom bij ons wat leuk dat ik niet de enige ben hihi

Terug
Bovenaan