Oeps! Niet zo slim....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben natuurlijk net als jullie druk bezig met zwanger worden, en nu (voor het eerst in 22 rondes) 2 dagen overtijd. Ik  ben alleen met een opdracht bezig geweest voor mijn werk en heb hierbij nogal wat verfdampen ingeademd. Niet zo slim dus, maar weet iemand of dit in dit stadium kwaad zou kunnen? Ik weet dus niet of ik zwanger   ben, maar ik vind het nu wel een eng idee.  
Ik hoop dat jullie mij met mijn vraag kunnen helpen,

Groeten!!!

Hallo Hatas,

Ik denk dat je moet bekijken hoe je jezelf voelt. Als je zelf geen last van hebt gehad lijkt het me vreemd als je zwangerschap eronder lijdt in zo'n vroeg stadium.
Ik denk wel dat je het vanaf nu aan uit de weg moet gaan om zulke dampen in te ademen. Want een constante blootstelling hieraan lijkt me echt niet aan te raden.
Ik zie het een beetje als veel blijven roken als je zwanger bent. Dit kan vervelende gevolgen hebben.

groet nathalie

Hai natas,

Wat zou het fantastisch zijn als het zo was. Ben zelf 2 jaar bezig dus weet hoe jij je voelt! Maak je niet druk meid, in de oorlog aten ze bloembollen en er werden gezonde kinderen geboren, en hoeveel zijn er niet die net iets tediep in het glaasje hebben gekeken en veel gerookt hebben, daar moet je je eigen niet gek door laten maken! aik rook en drink in het weekend en iedereen zegt waarom zou je het moeten laten als je niks weet, zolang het niet zo is moet je gewoon doen wat je altijd doet, en je vooral niet bang laten maken!

Terug
Bovenaan