oeps...test verkeerd gedaan nou weet ik nog niks

A

Anoniem

Guest
wat ben ik dom!!!!!
heb laatst van die digitale testen gekocht, ik dacht dat dat meer duidelijkheid zou geven, maar heb vorige maand al 1 verknald en net de laatste ook weer...de 2e was vorige maand wel goed gegaan.maar goed ik had hem er verkeerd om in geklikt, toen snel verwisseld maar dan doet die het al niet meer...
nou moet ik dus wel langer wachten...mijn temperatuur was nog steeds hoog. op de teste zag ik een heel dun 2e streepje maar daar mag je niet naar kijken bij deze testen...dus wachten...

liefs leetje 1981

hey wat zonde zeg....3 testen voor niks gekocht.....ik zou echt balen....
maar hoe komt het dan dat je het verkeerd hebt gedaan??

groetjes bri

haai bri,

ik zal het even uitleggen, vorige maand was ik overtijd, dus had ik 3 van die digitale testen gedaan.
de eerste deed ik een beetje te impulsief, ik had de gebruiksaanwijzing niet gelezen en plaste gewoon op het staafje en deed hem toen in dat apparaat, ondertussen las ik de gebruiksaanwijzing en met mijn duffe kop (was nog erg vroeg)begreep ik dat ik eerst op het knopje moest drukken en ineens floepte dat staafje eruit...oeps dus snel weer terug gedaan en het was al te laat er verscheen in het display dat de test verkeerd was gedaan.
2e test deed ik goed jaja ik had ervan geleerd en helaas niet zwanger.
nu vanochtend wou ik weer testen, mijn temperatuur is al 17 dagen hoog en voel me de laatste paar dagen wat misselijk en duizelig.
nu deed ik het op zich wel goed, maar deed het staafje er op de kop in, je moet de blauwe pijltjes tegen elkaar aan klikken, oeps echt dom er verscheen dus dat de test gelukt was dus ik maar wachten en wachten en wachten en er verscheen niet of ik wel of njiet zwanger was. dus toch maar weer gebruiksaanwijzing gelezen en toen zag ik dusd at de blauwe pijltjes tegen elkaar moesten oeps weer verkeerd gedaan dus omgedraaid maar het was al te laat.
ineens heb ik ook het gevoel dat ik toch wel niet zwanger zal zijn, weet niet waarom, mijn gevoel zegt dat.
mijn temperatuur is nog wel hoog maar, ik twijfel nu even over mijn temperatuur want nadat die 2 dagen hoog was 17 dagen geleden was die op de 3e en 4e dag weer laag en daarna weer hoog dus weet niet of ik van die 17 dagen moet uit gaan?snap je het nog?
ik wacht nu in ieder geval tot donderdag, dan ben ik vrij, even afwachten dus.
ik ga gewoon van het slechtste uit dan kan het altijd nog meevallen en ach we zitten nog maar in ronde 4 dus ben nog niet getreurd hoor maar het zou zo leuk zijn!!!

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan