oeps.....voorstellen

Hallo,

ik ben gisteren even op zoek gegaan naar een ritme voor mijn dochter en zodoende ben ik op deze site beland. Heb me gelijk aangemeld en ben even mee gaan kletsen, maar heb me nog niet eens voorgesteld

Komt ie:
Ik ben Nancy, ben 28 jaar en getrouwd met Richard. We hebben 2 kinderen, een zoontje van 4 juli 2004 en een dochter Nikki van 14 september 2006. Ik werk parttime als begeleidster in een sociowoning voor verstandelijk gehandicapten. Sinds Nikki valt me dit wel heel zwaar, de omschakeling van 1 naar 2 kinderen vind ik behoorlijk heftig. Dus er zullen tijden zijn dat ik maar weinig mee kan kletsen. Maar meestal haal ik dat later wel in

Ik moet bekennen dat ik me ook nog nooit heb voorgesteld.  (schaam, schaam).
Ik kijk iedere dag (stiekum op het werk hihihi) mee en af en toe gooi ik er een topic in.
Ik moet zeggen dat het me hier op dit forum goed bevalt en dat er nuttige topics voorbij komen waar je echt wat aan hebt. En het is nog gezellig ook!!!

Nou wie ben ik:
Ik ben Jeske, 29 jaar (wordt in mei 30...) en woon in Veldhoven (bij Eindhoven)  Ik ben getrouwd met Rob en we hebben een dochter Ilse. Zij is geboren op 3 september 2006. Ik werk in het ziekenhuis (Máxima Medisch Centrum) als kwaliteitsadviseur 3 dagen in de week (ma, di en don). Het werken combineren met de zorg voor Ilse en het huishouden vond ik in het begin wel zwaar, maar nu loopt het eigenlijk wel.

Hopelijk komen we elkaar nog geregeld tegen hier.

Groetjes Jeske

Hoi dames,

Van harte welkom en veel babbelplezier en vooral veel fotoos.Zijn we gek op hier op het gezelligste forum van Nederland.

Groetjes Kitty en Tess(22-09-'06)

Terug
Bovenaan