oeps, wat nu?????

okee ik ben ff helemaal de weg kwijt.
vanmorgen ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben, het is helemaal geweldig maar ik zit ook met twijfels.
ik had vorige week al zo me vermoedes maar wilde nog niet testen omdat me cyclus erg onregelmatig is, maar vanmorgen er toch een gedaan.
nett als bij me eerste zwangerschap was ik me broek nog dicht aan het doen en de twee streepjes stonden er al. ik ben me kapot geschokken.
het is natuurlijk gewenst maar niet helemaal gepland. er is hier in huis behoorlijk wat onzekerheid, niet dat de relatie niet goed gaat hoor.
me man zit met zijn werk, hij heeft een vast contrakt dus raakt zijn baan niet zomaar kwijt en zijn baas wil hem ook niet kwijt omdat hij de gene is in het hele bedrijf die keihard werkt. de vraag is alleen of de locatie hier open blijft, is dat niet zo dan moet hij elke dag naar appeldoorn. hij vind dat opzich niet erg alleen wil hij weten welke functie hij daar krijgt.
hij is iemand die het resultaat wil zien van zijn werk en niet de hele dag achter de computer zitten en telefoontje plegen
dan nog iets, ik heb vorige week voor het eerst sinds jaren gesoliciteerd voor een baan wat ik eigenlijk al jaren wil maar ik durfde er nooit voor te soliciteren.
nu heb ik mezelf over die drempel geheezen en dan blijk ik zwanger, nu kan ik natuurlijk wel naar die baan fluiten.

ik weet het dus echt even niet meer,

veel liefs
 
Hey Peetje

Komt dus net op een niet zo handig tijdstip.
Toch zou ik het gewoon accepteren en blij mee zijn.

Alles zal uit eindelijk wel goedkomen. Je hebt in iedergeval de zekerheid dat je man's inkomen niet zomaar weg valt.Klinkt ook alsof je relatie gewoon goed zit.

En jij weet nu dat je kan solliciteren, Dus niks wat je na de geboorte van deze kleine tegen houd toch??

 
Rustig aan, het duurt nog even voordat je kindje er is. Je hebt geen geldzorgen, geen relatiezorgen. Alleen een baan die je nu niet krijgt, maar daardoor vergaat je leven echt niet hoor. Misschien zijn ze bij deze baan wel zo blij met je dat ze wel iemand tijdelijk willen aannemen in de tussentijd, dat kun je altijd vragen. Anders komen er nog wel andere banen in dezelfde richting en je leven draait toch niet om wat voor baan je hebt?
Klopt het dat je al een kindje hebt?(je hebt het over je eerste zwangerschap). Voor je andere kindje is het dan ook leuk.
Voor je man helpt het misschien als positieve afleiding van de zorgen om z'n werk.
Om enthousiast te worden kun je ook kijken naar pasgeboren babys in je omgeving of foto's van je eerste toen die nog klein was. Dan krijg je misschien weer zin om zo'n klein hummeltje in je armen te sluiten.
Succes ermee.
 
hallo dames,

dank jullie wel voor jullie reacties, nu aan het einde van de dag heb ik er wat aan kunnen wennen dat ik weer zwanger ben.
het kwam vanmorgen zo onverwachts.
dat met die baan waarvoor ik gescoliciteerd heb daarvan sluit de vacature op 4 juli dus het duurt nog ff of ik er eventueel voor op gesprek mag komen, dus het kan alle kante op.
ik werk nu als schoonmaakster op een basisschool dus ik heb gewoon een baan en kan ermee door gaan.
ik heb me man gezegt dat als ik die baan niet krijg ik er voor open sta om naar appeldoorn te verhuizen als hij daar heen moet voor zijn werk. daar zijn er ook veel meer mogelijkheden voor mij om aan het werk te komen. zowel als op een kinderdagverblijf, of als gastouder. dus een verhuizing zou voor mij positief kunnen uitpakken.

het kwam vanmorgen alleen zo onverwachts dat ik dicht klapte ik denk dat de enthousiastme vanzelf wel komt.
 
het overvalt je een beetje :) kijk eerst maar hoe het allemaal loopt alles is pril en nieuw. neem er lekker de tijd voor. als je uitgenodigd wordt op gesprek gewoon gaan, je kan je later alsnog bedenken.
en waar manlief werkt komt ook wel goed hoor.

doe vooral rustig aan! en 1 ding te gelijk.
 
he meis ten eerste van harte gefeliciteerd, ja je stata altijd als het onverwachts is met een mond vol tanden, wij zitten zelfs zo dat mijn man en ik allebij geen baan hebben meer, me man krijgt een uitkering en is met een eigen bedrijf aan het starten duurt alleen een tijdje voor dat het echt het bedrijf kan gaan starten, en ik zelf helaas geen uitkering kan krijgen wegens me baas me opgelicht heeft en kan er niet achter aan wantd an komt de belasting ff om de hoek, en we hebben al een dochter van 3 en het was geplant maja terwijl ik zwanger raakte ging alles mis behalve dat ik eindelijk na ander half jaar en operatie en bijna hormonen kreeg toch onverwachts zwanger.

Ga proberen lekker van te genieten zo ver het kan

liefs

 
Terug
Bovenaan