oeps zwanger

Ik ben mama van 2 zoontjes (5 en 3 jaar)
een paar dagen gelden ben ik te weten gekomen dat ik terug zwanger ben. Een stormvloed van gevoelens want het was niet gepland. We hadden ons leventje al goed georganiseerd met 2 kindjes, we werken alletwee voltijds.
Nu, ik ben wel blij maar ik zit met een hoop praktische vraagtekens. Het kan ook wel goed zijn dat al de praktische problemen zichzelf oplossen.
Het is zo dat ik op dit moment een dubbel gevoel heb.
Is dit herkenbaar voor iemand?
 
Hoi,
Ik ben inmiddels 24 weken zwanger van de derde. Deze was ook niet helemaal gepland.
Heb al een zoon van 7 jaar en een dochter van 12 jaar.
Ik moest in het begin ook erg wennen aan het idee. Mijn kids en man vonden het echter meteen te gek, dus kon ik er gelukkig ook al snel blij zijn ermee.
Maar ja, die praktische dingen blijven wel door je hoofd malen. Mijn kids zitten natuurlijk al allebei op school, de oudste straks zelfs al naar het voortgezet onderwijs.
Ook had ik bijna geen babyspullen meer, maar dit heeft zich al opgelost. Van alle kanten kreeg ik spulllen aangeboden.Heb nu bijna alles al bij elkaar.
Ik probeer er volop van te genieten. Hoewel ik nu veel minder de tijd krijg daarvoor dan bij mijn eerste zwangerschap.
Ik hoop dat je er ook nog van kan genieten.
Bij mijn vorige zwangerschap genoot ik al extra, omdat ik dacht dat het de laatste zou zijn. Nu geniet ik weer van mijn laatste zwangerschap.
Groetjes,
Sandra
 
Dank je Sandra,

het is zo ik ken niemand in familie en vriendenkring met deze onverwachte verrassing. Ik heb het ook nog tegen niemand gezegd wegens veel te prille zwangerschap.
Mijn man staat er volledig achter, hij ziet het al meer zitten dan mij. begrijp mij niet verkeerd ik ben wel blij dat ik zwanger ben alleen het onverwachte overvalt mij zo.
Het zal allemaal wel in orde komen, denk ik
In ieder geval ik heb voor mijzelf al uitgemaakt dat ik inderdaad zeer bewust ga genieten van deze zwangerschap want het zal mijn absoluut laatste zijn.

groetjes,
Kirsten
 
Terug
Bovenaan