Oeps!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Jullie zullen het wel al raden; de pil vergeten!!!!

Stom stom stom.

Om eerlijk te zijn vind ik het eigenlijk helemaal niet erg, want aangezien ik pas 22 ben wil ik toch wel al heel graag een kindje.

Toen ik erachter kwam dat ik de pil was vergeten heb ik meteen de HA gebeld om te vragen hoe groot de kans was dat ik zwanger zou zijn. Natuurlijk is deze kans zeer groot.

Dus nog 2 weekjes wachten en dan Testen!!!!!!

Ik hou jullie op de hoogte...

Groetjes,

bijna mama

Nou, ik ben ook weleens een pil vergeten en daar nooit zwanger van geraakt.
Toen ik eenmaal echt met de pil was gestopt, toen was ik wel snel zwanger.
Maar meestal moet je lichaam ook nog eerst ontpillen voordat je zwanger raakt.

Maar goed... het kan natuurlijk wel als je een pil vergeet.

Als ik het zo hoor, wil je het ook wel graag??
Dan hoop ik voor je, dat het raak is.

Dus misschien zien we je hier binnenkort terug!

Groetjes Renata.

Hoi,

Mag ik je wel aanraden om meteen met foliumzuur te beginnen? Dit is een vitamine die in het begin van de zwangerschap erg belangrijk is. En verder geen kwaad kan als je niet zwanger blijkt te zijn. Je huisarts, apotheek of gewoon de drogist kan daar meer informatie over geven.

Ik ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Hoop dat een onverwacht kindje toch welkom is in jullie leven. Maar ik hoop ook dat je niet teveel hoop krijgt nu, want zoals de persoon voor mij al zei, de kans om zwanger te  worden als je 1 keertje de pil vergeet is maar heel klein.

groetjes Mieke

Hallo!

Hier een aanstaande mama van net 23 :)
Ik heb eerder de pil altijd geslikt en als ik m was vergeten en wel seks had gehad was ik niet zwanger!
Ik verheugde me er ook wel op maar het was een enorme teleurstelling als de test zei dat ik het niet was..
Hou er ajb rekening mee!

Ik ben door een allergie voor de pil gestopt! Na een tijdje toen de pil uit mijn lichaam was ben ik onverwachts zwanger geraakt!
Het is iets heel ingrijpends! Ik merk nu pas wat een kindje krijgen kost en die kleine is er nog niet eens.. pff!

Laat je het horen als je een test hebt gedaan??

x Lies

hoi hoi.

bij mijn eerste zwangerschap was ik na 2 weken de pil vergeten. ( 2 dgn) en besloot om de rest van de maand maar te stoppen.

ja hoor, ik was dus wel gelijk zwanger. samen met de arts hebben we de datum uit gerekend waneer ik was gestopt met de pil. en ik bleek dus gewoon letterlijk de eerste beste keer dat we seks hadden, zwanger te zijn.

met deze zwangerschap was ik gestopt met de pil omdat ik er spontaan heel ziek van werd. je raad het al. diezelfde maand nog was ik weer zwanger.

dus of ik ben gewoon heel vruchtbaar, of mijn vriend heeft superzaad hahaha.

laat wel even weten of de test positief of negatief is. we horen het wel.

kusjes do.
25 wkn 2 dgn

Hallo allemaal,

Wauw!!! Wat een reacties, dit had ik echt nooit gedacht.

Ik vind het echt super dat jullie gereageerd hebben.

Om even te reageren op jullie;

Ik ben ook wel al vaker vergeten de pil te slikken en was er ook niks aan de hand, maar nu moest ik nog beginnen met de pil (oftewel de eerste week is nooit begonnen).
Dit schijnt toch veel meer risico's met zich mee te brengen.
De huisarts had wel aangeraden om gewoon door te gaan met de pil.

De kans dat ik zwanger ben is denk ik ook heel klijn (voel ook helemaal niets). Ik zou het inderdaad wel heel graag willen.
Ons huisje boompje beesje is allemaal kompleet alleen die kleine nog.

Aangezien ik zelf de kans inschat op 0% denk ik niet dat de test een teleurstelling zal zijn als die negatief  is (misschien ook wel, iiieee?!?!!?).

De huisarts vertelde me ook dat ik gewoon ongesteld kan worden en dan toch  zwanger kan zijn. Dus ik zal  2x een  test moeten doen.  

Ik besef nu ook pas hoe bang ik  ben dat ik zwanger ben.  
Het is heel gewenst daar niet van, maar ik ben zo onzeker.
Redden we het wel financieel gezien?
Zijn wij er wel klaar voor?
Weet ik wat ik moet doen als de kleine huilt?

Allemaal van die vragen spoken nu door mijn hoofd.  Ook al heb ik al redelijk veel ervaring met kinderen.

Pfff nog  2 weekjes wachten.........jullie horen nog van me.

Dikke kus  

Terug
Bovenaan