oeps

A

Anoniem

Guest
een aantal babykleertjes hebben te vochtig gelegen in de wasmand..stomme mama.
er zitten nu spochvlekjes in....die krijg ik er zeker niet meer uit?
piwie

Ik ben bang dat je het niet uitkrijgt! Maar als het wit is, moet je er een beetje chloor op doen en weer uitspoelen net zolang dat het weg is! Misschien staat er een tip op de site van oma weet raad www.omaweetraad.nl
Liefs Esther

Hoi,

ik heb dit ook gehad, en ik baalde als een stekker. Op internet kon ik eigenlijk alleen maar bleek vinden als "witmiddel", dit is redelijk goed gelukt. Wel snel en goed uitspoelen, anders verniel je het weefsel, en het kan idd alleen op wit...

Groetjes Jenneke mv Ivar

is er bij de drogist geen middeltje wat daar tegen helpt
vaak hebben ze daar verschillende vlekverwijderaars
is vaak wel agressief spul

groetjes
Bianca mv Lorenzo

HG heeft altijd van die middelen voor van alles en nog wat
En anders even op die site van oma weet raad kijken

Hi,
Ik heb het ook gehad, ik ben een echte doos met dat soort dingen, heb ook al verschillende dingen waar blauw op zit, doordat ik het met spijker heb gewassen, en toen heb ik het gewassen met ontkleurder en je raadt het al, alle kleur weg, dus hele mooie roze shirtjes zijn nu witachtig.

Ik had vorige week het weer in de witte was, maar toch gewassen, en ik dacht als ik het was gaat het er wel uit, maar nee hoor, dus nu liggen er twee slabbers en romper en theedoek in de kliko, valt wel mee.

M'n eigen voorgenomen dat ik nu vort elke dag ga wassen, ik heb toch altijd wel veel was, en zo stapelt het zich ook niet op.

Het is wel zonde, maar ja, ken niet alles hebben.
X

Terug
Bovenaan