oeps.....

Gisteren manlief de opdracht gegeven om het bed maar eens op klossen (lees bierkratjes) te gaan zetten. Met die steeds dikker wordende buik lijk ik wel een walvis als ik uit bed moet komen en dan is het gewoon fijner als het bed wat hoger staat. Maar.....wij zijn daar natuurlijk zo aan gewend, maar de jongens dus niet. Dus toen vanochtend onze oudste bij ons in bed kroop en daarna naar beneden wilde gaan om tv te gaan kijken, viel hij uit bed. Eigenlijk heel erg sneu, maar ik moest er toch wel om lachen.
 
Ik heb gisteren ook de klossen opgehaald bij de Thebe, en manlief mag ze er vanavond ook onder zetten, ik zal ook rekening houden met die kleine van mij, want die zal er ook zo van af kukelen vrees ik ;-)

 
Gelukkig hoef ik geen klossen. Ik wilde bij de eerste het bed op klossen zetten, maar toen kwam ik zelf niet meer in en uit bed! Haha. Ik heb toen de klossen naast het bed laten staan en aan de kraamhulp gevraagd of ze er onder moesten. Mijn bed bleek gelukkig hoog genoeg.
Het rare is dat klossen (en ook kratjes) één maat hebben. En dat terwijl bedden verschillende hoogtes hebben. Sommige bedden worden daardoor te hoog.
Volgens mij moet het bed 80 cm hoog zijn. Ik kwam op 75 uit en dat was prima. Met die klossen dus véél te hoog!
 
Tja, die klossen... Had verstelbare klossen besteld, kwamen ze gisteren en ja hoor; van die vaste ijzeren draken...
De vorige keer werd ons bed ook zo hoog dat ik er met een kruk op en af moest!
Sta nu op een wachtlijst voor verstelbare verhogers, en zo niet dan ga ik ook eens lobbyen of ons bed gewoon zo niet al hoog genoeg is (65 cm oid).

Vind het echt onzin dat hele geneuzel met die klossen, natuurlijk moet het voor de bevalling wel goed staan, maar in die kraamweek is het alleen ff mij temperaturen en het bed verschonen, zou je daar een hernia van krijgen op 65 cm?!?!
 
Terug
Bovenaan