Oepsss

Ik ben nu 7 weken en we wouden dit weekend het gaan vertellen aan familie en vrienden en 2 weken later aan mijn ouders want die komen dan (wonen verder weg) maar nu kwam mijn schoonzus opeens onverwacht langs en ligt daar het shirtje, wat net was binnengekomen met de tekst GEEF ME EEN KUS IK WORD GROTE ZUS! Ochjeeee
Nou kan ze het niet voor zich houden en mijn zwager komt vanavond en dan gaan we het aan hem vertellen en deze week nog aan mijn schoonouders..
Ik zit eraan te denken om eerder naar mijn ouders te gaan om alleen het nieuws te vertellen maar manlief is helaas dit weekend niet vrij! Zou ik alleen gaan? Liever doe ik dat niet maar anders horen ze het vast via via en dat wil ik helemaal niet!
Wat zouden jullie doen?
X

Hebben ze geen skype???

Kun je met de webcam aan met hun 'bellen' dan zijn jij en je homie samen en kun je het ze toch levende lijve vertellen en hun reactie zien ipv alleen horen zoals met bellen.

Als dat geen optie is, dan zou ik inderdaad alleen gaan... Beter zo dan het via via horen!

Succes!

Nee helaas geen skype..

Tja misschien kan ie vrijnemen en anders moet ik inderdaad alleen.
Baal er wel een beetje van dat ons plannetje om het te vertellen nu in de soep loopt maarja dan weet iedereen het gewoon wat eerder he
X

Terug
Bovenaan