Of alles weg is.

Hoi meiden,mijn miskraam moet nog doorzetten.Hoe weet je als je op een natuurlijke manier een miskraam krijgt ,of alles wel uit je baarmoeder weg is?.Bedankt alvast.Liefs Yvon

Hoi Yvon,

Ten eerste wil ik je veel sterkte wensen. Ik ben Ingrid, 32 jaar en heb helaas al 2 miskramen gehad. De eerste via de natuurlijke weg. Ik ben toen het vruchtje verloren en heel veel bloed, grote bloedstolsel, toen die eruit waren, stopte het bloeden, tenminste, het werd een stuk minder. Het bloedverlies daarna was ook niet heftig. Kreeg 3 weken daarna controle en alles was weg. Meid heel veel sterkte, een miskraam krijgen is heftig, ook al doen anderen er vrij nuchter over, vooral mensen die het nooit hebben meegemaakt!

Groetjes Ingrid

Hoi Yvon,
Ik weet dat dit heel moeilijk voor je zal zijn, het is zo ´n onwerkelijk idee.
De gyn vertelde mij dat na de daadwerkelijke miskraam de bloeding in ongeveer twee weken veel minder zal zijn maar dat als ik na vier weken nog steeds bloedverlies had ,ik terug moest komen.
Bij mij ging alles goed de vrucht kwam vanzelf na ±2,5 week, ik had eerst een flinke maar al snel mindere bloedingen tot ongeveer twee weken erna ik kreeg na precies een maand mijn eerste menstruatie alweer.

Heel veel sterkte Jeanette

Hoi Yvon,

wat vreselijk voor je, dit is echt een hele moeilijk periode voor je. Heb zelf 5 miskramen gehad en alle keren is het op de natuurlijk weg gekomen. Ik kreeg veel krampen bij de miskramen na 8 weken en heb veel bloed verloren. Daarna ben ik 2 tot 4 weken blijven bloeden en heeft de gyn via een echo alls in de gaten gehouden. Ze kunnen al snel na dat het vruchtje is afgestoten zien of alles volgens 'schema' verloopt.
Ik wens je veel sterkte toe!

groetjes Floor

Terug
Bovenaan