of hoor ik toch hier??

hallo allemaal..

ik ben ook bij de "november-club" aangemeld...ik weet eigenlijk niet zo goed wanneer ik precies uitgerekent ben...echt TE erg..maar t is óf laatste week november óf 1e week december...t is een beetje een twijfelgevalletje bij mij...volgende week heb ik een echo..vorige week ook 1tje gehad..maar daar was nog niks te zien..omdat t waarschijnlijk/hopelijk nog veel te pril was..en nu dus 5 april weer heen..en dan hoor is mijn precieze uitreken datum...

voor nu..iedereen die zich hier aanmeld..GEFELICITEERD
en geniet van de zwangerschap..en hopen op een fijne 1e 3 maanden :)

xxx hilmar

Hallo Hilmar,

Allereerst gefeliciteerd met je/jullie zwangerschap! Wat een spannende tijd hé?! Hopelijk weet je 5 April weer meer.....Succes!

Is dit julle eerste kindje? Jij ook genieten hoor, het is toch wel zoooo bijzonder! :)

Liefs Lynn.

hoihoi

ja is ons 1e kindje..

spannend hoor!!
t is alleen wel beetje vreemd bij mij...ik heb niet echt besef dat ik zwanger ben...en dat bevalt me niks..mja..als m'n kwaaltjes meer worden en de echo van volgende week..dan komt dat vast goed..maar aan de andere kant..ben ik me er wel van bewust dat er nog van alles kan gebeuren deze tijd...
en heel vreemd allemaal..mja

kwaaltjes heb ik nog niet heel erg...gevoelige tepels,druk in mijn onderbuik,moe,en sinds gister worden mijn borsten zelf ook erg gevoellig..somds ben ik voor een heeeeele korte tijd ene beetje misselijk..maar das bijna niet noemens waardig..ach ja..

we zullen zien wat de komende tijd zal brengen :)

xxx

Terug
Bovenaan