off dagf

hoi vandaag echt een off dag. Hoofdpijn,moe en zo onrustig in mijn lijf. Vanmiddag even willen slapen, maar die kleine wilde niet slapen. Hi huilt vanmiddag en vanvond veel en wilt niet slapen. Komt ook snel voor zijn voeding. Kan het vandaag iets minder hebben.
Ook die onrust in mijn lijf wordt ik gek van. Kqn gewoon mijn rust niet vinden. Wordt er echt helemaal gek van pfffff. Maandag gaan we op we op vakantie, als het dan niet beter gaat, dan ga ik naar de huisarts, kan gewoon niet genieten, als we even weg zijn dan bedenk ik mij al wat ik allemaal moet doen. Als ik ook wat doe, dan wordt ik zo onrustig, wil het allemaal in een keer af en wordt helemaal gek van binnen.
Wordt ook helemaal gek van mijn man. Die doet ook heel weinig, ziet hij afwas staan, maar doet dit niet, doet alleen de afwasmachine inruimen, maar niet even de was afwassen waT Er niet in moet. Gasfornuis doet hij ook niet. Ja zegthij, moet ik even zeggen, ja jeee je ziet dat toch en dan nog niet te hebben over zijn gekaag dat hij het zo zwaar vind allemaal. Als hij werkt doe ik in de nacht altijd deze fles geven. Hij heeft dan dag dienst dus snap dit wel. Maar hij kan daardoor wel lekker 8 uur slapen en ik maar 4. Als hij een avonddienst heeft dan zou je zeggen dat hij wel de fles geeft, maar dan moet ik hem vaak wakker maken want hij hoort het gewoon niet. Dus ik ga er dan maar weer uit. Als hij de fles wel geeft, dan hoor je meteen dat hij moe is. Denk ja hoe moet ik mij voelen. Hij wilt ook alleen maar dat hij slaapt. Een kik en dan is hij moe, en hij zit ook heel veel achter de ps.

Sorry moet gewoon even klagen hoor ben er ook even klaar mee. Hoop dat die kleine zo wel in slaap gaat vallen, dan kruip ik er ook in. Moet eind van de avond wel weer wakker worden, want ik kolf alles nog steeds.kan hier niet mee stoppen, deze dagen vind ik het wel zwaar. maar kan wel mijn rust even vinden dan.

Nou heel verhaal. Haha

X

Vervelend Yvon! Onze meid is ook erg onrustig vandaag... Maar goed mannen en het huishouden: nee ze zien die dingen niet. Het is onvoorstelbaar maar waar. Ik krijg hier ook altijd te horen, je moet t me even zeggen dan doe ik het wel. Echter maakt hij er een sport van dat ik het nog 10x moet zeggen en dan doe ik het zelf wel. Waarop ik te horen krijg Dat zou ik toch doen.... Ook als keken dag weg ga en hem wat taken geef, gaat je eerst de hele dag computeren om vlak voor ik thuis kom nog alles snel te doen. Eerst de taken doen en dan ontspannen snapt ie niet. MANNEN! ;)
Wat betreft het voeden enzo, maak dat bespreekbaar meid. Dit gaat knagen, jij voelt je klote en dan heb je zo'n cirkeltje waar je in blijft hangen. Vraag hem om in ieder geval bij avonddiensten de fles te doen en hè liefst alle late flessen. Jij hebt een hele dag verzorging met je mannetje gehad en ook je slaap nodig.
Wel lekker dat je op vakantie gaat hoor! Probeer daar lekker te genieten en de late flessen al om en om te doen bijvoorbeeld, kan ie ook wennen ;)

Hoi heel herkenbaar je verhaal, zo gaat het hier ook. Tenaanzien van de late flessen, deze kan hij niet doen als hij een dag dienst heeft. Dus ik doe dan de late fles en de fles in de nacht. Dat 4 dagen achter elkaar. Als hij een avonddienst heeft dan doet hij de late fles en ga ik laat kolven. De nachten doen we dan om en om maar ik moet er altijd vroeg uit om te kolven. En dan slaapt hij lekker uit. En dan klagen als hij weer een dagdienst heeft dat het zo vroeg is. Tja slaap dan niet zo uit, maak een ritme. Doe ik ook. Ookal ga ik laat in en snachts uit, ga ik er wel optijd uit. Als ik een keer uitslaap ben ik brak.
Is idd een irritatie, heb het er soms wel over, maar als hii vroege diensten heeft, komt alles op mij aan.
Zie er dan ook wel tegen op als ik weer moet werken. Ik moet er voorheen om 5.30 uit. Maar al we samen dagdient hebben, komt ook alles op mij aan, want ik breng die kleine weg. Ikd ben dan benieuwd hoe we het dan gaan doen met de late fles. Heb geen idee wanneer we deze kunnen vervroegen en hij wel soor slaapt tot 5 uur. Ik zie het er al van komen dat ik dat allemaal gaan doen.

Maja gaan het wel zien.

X

Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Kan af en toe zo frustrerend zijn als de kleine zoveel huilt. Er komt snel weer een dag dat hij weer lief naar je lacht en je je weer goed voelt :)
Ik weet dat het lastig is, maar misschien proberen om het "moeten" even los te laten als je er zo'n last van hebt. Dan maar wat rotzooi, als je het echt even loslaat kun je daar vast ook mee leven. Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk. Maar verder wel herkenbaar hoor en ik ben echt geen poetsmeid, maar soms begin ik met het ene en zit het andere me al dwars :)
En wat betreft je man. Hij gaat anders praten als jij straks werkt en hij meer mee moet draaien en andersom waarschijnlijk ook, want 8 uur werken is toch ook niet niks. Gelukkig kunnen we het nu nog zo verdelen, wordt straks weer pittiger. Maar schop hem het bed uit hoor, ook al klaagt ie. Olaf zeurde in het begin ook steeds als ie in het weekend 1 nacht zijn bed uit moest voor de luiers, werd er zo moe van...alsof ik het leuk vond. Maar anders vind ie het allang best. De vaatwasser haalt hij altijd leeg en nu kwam hij steeds thuis en ging dan zwaar zuchtend aan het werk met de vaat. Op een gegeven moment vroeg ik aan hem of hij hoopte dat ik het zou doen. Het enige wat ie zei met een glimlach was ja....daarna heeft ie niet meer gezucht haha. De hint was me echt wel duidelijk, maar begin er niet aan...wij hebben het ook druk met die kleine :)

Geniet lekker van je vakantie!

Terug
Bovenaan