Off topic, maar wel hulp nodig bij naam!

Hoi dames,

Ik heb echt even jullie hulp nodig. Ik ben in jan. uitgerkend en we krijgen een broertje voor Jesse.
Nu hebben we nog steeds niet dé naam gevonden...daarom schakel ik jullie hulp in. Kunnen jullie helpen met een leuke jongensnaam? Die bij Jesse past (dus ook een beetje een nederlandse naam) maar niet in de top 10 staat (daan, sem, ruben, lars, thomas, lucas, tim, jayden, milan, thijs, finn).
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want voor mijn gevoel begint de tijd toch wel een beetje te dringen...

Alvast bedankt.

Groetjes

Tom of Max?
Joost, Ralph, Luuk euhhhhh
eerlijk gezegd hadden wij niet eens een jongensnaam voor de eerste. Op een gegeven moment hebben we wel genoegen genomen met een naam, maar we waren wat blij dat er een meisje kwam. Want die naam wisten we al met 6 weken zwangerschap haha

Succes

Irene

Een vriendin van mij heeft een zoon, Hidde, ik had nog nooit aan die naam gedacht, maar ik vind het een super leuke naam.
Andere suggesties:
-Thije
-Kars
-Jurre

Max en Luuk vind ik erg leuk.
Hidde vind ik ook erg leuk, alleen heet er een kindje 2 huizen verderop zo, dat vind ik dan weer zo jammer (vooral in een dorp).
Bedankt hoor dames voor het meedenken! Als mensen nog iets weten, schrijf maar op :)

Terug
Bovenaan