A ANONYMOUS_USERNAME mei 3, 2011 #1 ondanks dat ik al lang thuis zit ivm mijn rug,voelt het toch fijner de zwangerschapsverlof dan de stempel "Ziektewet" nog maar eventjes!!!!!
ondanks dat ik al lang thuis zit ivm mijn rug,voelt het toch fijner de zwangerschapsverlof dan de stempel "Ziektewet" nog maar eventjes!!!!!
A ANONYMOUS_USERNAME mei 3, 2011 #2 Hahaha ja dat ken ik... hier officieel verlof vanaf volgende week en kijk er echt naar uit hoewel er verder als de benaming, niks zal veranderen. Geniet er van meid!
Hahaha ja dat ken ik... hier officieel verlof vanaf volgende week en kijk er echt naar uit hoewel er verder als de benaming, niks zal veranderen. Geniet er van meid!
A ANONYMOUS_USERNAME mei 3, 2011 #3 oeh lekker hoor, er valt dan toch een soort druk van je schouders! Probeer ervan te genieten de laatste weekjes! (als je dat nog niet deed)
oeh lekker hoor, er valt dan toch een soort druk van je schouders! Probeer ervan te genieten de laatste weekjes! (als je dat nog niet deed)
A ANONYMOUS_USERNAME mei 3, 2011 #4 geniet er lekker nog ff van! hopelijk valt het mee met je rug en ben je er na de geboorte lekker vanaf!? hier gaat mn verlof 19 mei in, jippie!!
geniet er lekker nog ff van! hopelijk valt het mee met je rug en ben je er na de geboorte lekker vanaf!? hier gaat mn verlof 19 mei in, jippie!!