hoi hoi
ik dacht ik maak even een nieuw kopje voor de officielle datum.
de datum is geworden: zondag 28 juni
en de lokatie is: de Biesbosch in Dordrecht
wil je graag mee stuur mij dan even een mailtje dan maak ik een mooi lijstje die ik aan iedereen door stuur met daarop: (bij)naam van mama en kindje(s), woonplaats, telefoonnr (voor de telefooncirkel) en emailadres. zet in de mail ook even hoe je van plan bent te gaan (auto, trein, fiets) en of er eventueel iemand met je mee kan reizen.
het liefste reageren voor 14 juni dan kan ik het lijste op tijd aan iedereen doorsturen zodat je eventueel contact met elkaar op kan nemen om verdere afspraken te maken.
meer informatie over bv de tijd volgt via de mail zodra we meer weten.
angelique wil voor ons even uitzoeken hoe we er het beste kunnen komen enzo.
groetjes linda
ik dacht ik maak even een nieuw kopje voor de officielle datum.
de datum is geworden: zondag 28 juni
en de lokatie is: de Biesbosch in Dordrecht
wil je graag mee stuur mij dan even een mailtje dan maak ik een mooi lijstje die ik aan iedereen door stuur met daarop: (bij)naam van mama en kindje(s), woonplaats, telefoonnr (voor de telefooncirkel) en emailadres. zet in de mail ook even hoe je van plan bent te gaan (auto, trein, fiets) en of er eventueel iemand met je mee kan reizen.
het liefste reageren voor 14 juni dan kan ik het lijste op tijd aan iedereen doorsturen zodat je eventueel contact met elkaar op kan nemen om verdere afspraken te maken.
meer informatie over bv de tijd volgt via de mail zodra we meer weten.
angelique wil voor ons even uitzoeken hoe we er het beste kunnen komen enzo.
groetjes linda