officieel bekroond tot diabeet

A

Anoniem

Guest
hoi

ik ben nu officieel bekroond door de huisarts als diabeet
ik heb zwangerschapdiabetes gehad en kwam er laatst met toeval achter datmijn bloedsuikers te hoog waren, dus een bloedonderzoekje gehad en jahoor alle uitslagen waren te hoog en ben nu dus officieel diabeet
ik heb medicijnenn mee gekregen (metformine) maar deze werken nog niet zo goed want de bloedsuikers zijn nog te hoog maar heeft het natuurlijk ook even tijd nodig om goed te werken denk ik
over 1 maand moet ik terugkomen en weer bloedprikken voor controle en dan wordt ook mijn nieren, lever en schildklier onderzocht, ook mijn bloeddruk was wat verhoogd en ik heb wat overgewicht dus alles bij elkaar opgeteld ging het dus niet zo best eigenlijks met me volgens de huisarts en zou ik ook moeten nadenken over een maagbandje omdat ik dus eigenlijks snel moet afvallen ivm alle verschijnselen.........
ik denk hier nog even over na en laat jullie het weten als ik eruit ben

liefs ilona

Hoi Ilona,

Jeetje zeg ,dat zal schrikken zijn geweest voor je. Vervelend hoor al die klachten. Het zit je niet mee. Vooral dat van die maagband lijkt me heftig, want dat lijkt me geen kleine ingreep. Hoeveel kilo zou je kwijt moeten raken volgens de huisarts? Heb je ook een speciaal dieet gekregen ivm de diabetes?

Heel veel sterkte met je keuze van wel of geen maagband en ik leesh ier wel wat je hebt besloten.

Groetjes van Marloes

He Ilona,

Wat vervelend zeg!! Kun je trouwens niet een dietist krijgen die je helpt? Zo'n maagband lijkt me een hele ingreep?

Dikke knuffel voor jou!

liefs maris

Hoi Ilona,

Wat ontzettend heftig zeg allemaal. En dan helemaal die maagband. Hoeveel kilo zou je dan kwijt moeten raken? En zoals de andere dames al vragen, is er geen andere oplossing want een maagband is wel echt heel erg heftig. Ik wens je heel erg veel sterkte en hou ons op de hoogte!

liefs Linda

Terug
Bovenaan