officieel OK thuisbevalling

hallo dames.

ik heb afgelopen maandag officieel het OK gekregen om thuis te bevallen, (ookal ben ik zondag pas 36 weken). alles was perfect in orde. mijn bloeddruk kon niet beter, en de baby is ingedaald, mochten de vliezen dus breken dan mag ik gelukkig gewoon doorlopen, haha.

ik kan niet wachten, heb de lijst met tips en instructies al 6x doorgelezen en denk dat ik het tegen de tijd dat het zo ver is tog weer vergeet.

maar ik hoop dat het bij julie ook allemaal goed gaat, en dat we allemaal niet meer zo lang hoeven te wachten.

liefs milou

Wacht je dan wel nog even tot je 37 weken bent?!?!?! Anders moet je alsnog naar het zkh en dat zou jammer zijn als alle condities zo ideaal zijn!!!!!

Ik ben morgen 37 weken en heb ook groen licht voor een thuisbevalling! Nu nog die ellendige klossen onder het bed!

Ach... nog een paar nachtjes slapen en dan is het december en gaan we allemaal bevallen!

Liefs
Joyce

Ik denk niet dat als er geen complicaties optreden dat ze dan naar het ziekenhuis moet.
Ze zeggen niet voor niets dat ze vanaf nu thuis mag bevallen.

Maar spannend blijft t wel!!

Succes met wachten!

neej, als alles helemaal goed gaat, hoef ik inderdaad niet meer naar het ziekenhuis.
maar ik verwacht eigenlijk dat het nog wel een paar weekjes duurd, (helaas voor mij) maar wel beter natuurlijk voor mijn baby
kan hij nog ff groeien en sterker worden...

bedankt voor julie berichtjes..

ps. de bedklossen vind ik ideaal, je hoeft alleen je benen buiten bed te slingeren en je staat op de grond.. succes allemaal

liefs milou

oh... sorry, dat is dan mijn fout! ik heb ook groen licht gekregen maar ik dacht echt dat je te allen tijde eerst 37 weken moest zijn om thuis te mogen bevallen?! zullen de hormonen wel zijn ;o)

ik mag zo nog even terug met mijn bedklossen; het past niet! ik heb een Ikeabed en waarschijnlijk zijn daar speciale Ikeaklossen voor... haha....
maar het wordt idd wel steeds moeilijker om uit bed te komen of te draaien 's nachts!!!

ik denk dat het bij mij ook nog wel even duurt, er is nog geen enkel teken dat meneertje eerder komt en aangezien zijn grote broer ook een paar dagen te laat kwam, ga ik er maar vanuit dat ik voorlopig nog wel met deze gigabuik rondloop! maar ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten, ik weet dat ik de buik echt ga missen na de bevalling!!!

veel succes weer iedereen!
Joyce

Terug
Bovenaan