officieel oktober-mama

Hoi allemaal,

Officieel behoor ik tot de groep oktober-mama's. (uitgerekende datum: 5-10-2011, uitgaande van 40wkn zwangerschap).

Omdat wij bij 8wkn tot onze verbazing erachter kwamen dat er 2 babytjes in mijn buik zitten zijn wij onder controle bij de gynacoloog in het ziekenhuis. Deze heeft ons al verzekerd dat de babys op z'n laats in september geboren gaan worden (week38).

Vandaag ben ik precies 12wkn zwanger.

Gefeliciteerd!! Wat leuk zeg, je bent nu volgens mij de 3e septembermama met 2 baby's in de buik :)
Gewoon ook lekker hier mee kletsen als je dat wil, altijd gezellig!

Een tweeling, wat leuk! Gefeiciteerd.
Ik ben officieel ook in oktober uitgerekend maar dan weet je natuurlijk toch niet of de kleine inderdaad tot dan blijft zitten. Maar tweelingen komen meestal eerder of niet?

Gefeliciteerd !! Leuk nog een tweeling moeder!!
IK tik hierzo mee, maar weet zeker dat ik in augustus ga bevallen..ach wat maakt het uit!!
Gr Marinde (17 w van 2 ling)

Gefeliciteerd!!! Wat leuk, zijn hier meer 2-ling mama's ;-)

Gaat alles goed?

Komen 2-lingen vaker voor bij jullie in d efamilie of was het echt een grote suprise?

hoi hoi, het was echt een verrassing. we hebben aan beide kanten geen tweelingen in de familie.
het schijnt ook dat tweelingen vaker voorkomen bij oudere vrouwen, ik ben pas 23. dus een echte verrassing.

Terug
Bovenaan