Officieel over de helft!

Heyy meiden

Hier al weer ruim 20 weken! Dus officieel/theoretisch over de helft:)
best een gek idee dat we nog maar 20 weken met zijn 2tjes zijn:)
alles gaat goed met me! Heb het best druk met mn werk en thuis.. dus heb niet zo veel tijd om een verhaaltje achter te laten.. bij deze:)

Liefs
 
Lekker hoor dat je al over de helft bent. Ik ben nog máár 17 weken ;-)

Heerlijk als jij je goed voelt en het lekker druk is met huis en werk, genoeg afleiding dus.
 
Lieve Renate,

Wat gaat het vlug opeens meid! Jeetje....over de helft! Ik ben morgen 16 weken en omdat het er 2 zijn, hebben wij zeer waarschijnlijk ook over 20 weken onze ukkies in de armen, echt ongelofelijk! :)

Ben blij te lezen dat je het lekker druk hebt maar ook naar je zin toch? En natuurlijk dat het goed met je gaat! Loop je jezelf niet voorbij?

Fijn weekend! Liefs + knuff Lynn.
 
Hey Lynn

Ja gaat best snel:) JA de kans dat jij ook een nov mama word is groot!:)! Echt leuk mijn broer en schoonzus krijgen ook een tweeling! Super spannend..

Ja ik heb het zeker naar mijn zin. Ik probeer mezelf niet voorbij te lopen mja de plicht roept ook he.. werk, hondjes, huishouden.. Ik vind mijn werk erg leuk maar ben toch stiekem al aan het aftellen hahahaha. Nog 11 weken werken;)

Ik las dat het met jou minder goed gaat met je rug.. balen zeg:-(.. wat niet gaat gaat niet he... jij moet ook goed om jullie 3 denken!

Liefs
 
Hey hey!

Ja, idd....plicht roept ook, begrijpelijk hoor! Alles gaat gewoon door, weet er alles van! ;-) Blij te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Is ook weleens anders geweest he? Blij dat dat tot het verleden behoort.

Leuk nieuws van je broer! Spannend ook voor hun! Ik wordt een Nov mama, dat staat bij de gyn al vast. Omdat onze ukkies 1 vruchtzak delen worden ze eerder gehaald, sowieso bij 36 weken. (Zo is het mij verteld) Na 20 weken worden de risico's bij onze ukkies en voor mij veel groter maar so far, so good! :)

Het gaat met m'n rug helemaal niet goed maar ik vind voor mezelf kiezen moeilijk maar ik moet, niet voor mij maar voor hun!

Fijn weekend meid en ik ben echt blij voor je!
Liefs Lynn.
 
De tijd vliegt....
Ben nu 18 week. Mijn vriend en ik hadden het ervan de week toevallig over dat het aks de dag van gister was dat met test in de handen stond...
En eerste echo enz...gaat echt hard..,
Nog even en we hebben allemaal de kleine in onze armen...

 
De tijd gaat snel ja, ik ben nu vandaag 18 weken, theoretisch nog 22 weken te gaan, maar wij weten nu al dat ons kleintje met 38 weken gehaald word.
Spannend allemaal.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan