officiele termijnecho..

straks heb ik de officiele termijnecho. als het goed is ben ik 11.2 weken. erg spannend. hopelijk gaat het nog steeds goed. wel jammer dat dan de eerstvolgende echo pas weer met 20 weken is .
mijn jongste zoon gaat gezellig mee en heeft er heel veel zin in om zijn broertje;) te zien.. ja hij wil alleen een broertje..

hoe gaat het verder hier met jullie?

grappig dat je zoontje het heeft over een broertje; mijn oudste is 4,5 jaar en heeft het over zijn zusje....

hier gaat alles zeer voorspoedig; een paar kwaaltjes maar daar valt nog zeer goed mee te leven. en energie voor 100 (wat overigens wel handig is.., ik profiteer er goed van). zelf heb ik 7 november de termijnecho.

Leuk dat je zoon een voorkeur heeft.
Succes zometeen bij de echo, laat je weten hoe het ging.

Hier gaat het prima, morgen 12 weken, en nergens last van. we zijn alvast druk bezig met een grote kamerschuif in huis (hebben in juni 2 dakkapellen op zolder geplaatst, die manlief zelf helemaal afwerkt).

Pfff energie. Ik ben jaloers. Ik lig nu uitgeteld op de bank terwijl er een jongetje aan me trekt omdat we moeten rennen en spelen
Wij hebben vanavond de echo

ja grappig he die voorkeuren van de toekomstige broers en zussen. mijn oudste overigens wil een zusje.. een van de twee krijgt wat hij wil hahaha
De echo was echt super. Flink gegroeit en heb voetjes en handjes gezien. ook was hij/zij flink aan het dansen en springen en dat vond mijn jongste wel prachtig hahah. voor hem is het nu ook duidelijker. had twee hersenhelfden (was een goed teken ivm spinabifida in de familie) ruggetje kon ze niet zien want daar lag hij zei niet goed voor. manlief was ook mee en voor hem is het nu ook wat tastbaarden allemaal.

Terug
Bovenaan